Het jaar loopt zo langzaam aan op zijn eind, dus het is tijd voor een klein jaaroverzichtje. Verola en ik kunnen terug kijken op een succesvol jaar. We hebben onze ups en downs gehad, maar ik had dit voor geen goud willen missen. 7 oktober 2006 starten we voor het eerst in de B, 7 oktober 2007 reden we ons 3e winstpunt in de M1. 28 december 2006 haalde we ons laatste winstpunt in de B, zodat we 2007 in de L1 konden beginnen.
1. Uden, wedstrijd L1, Zo begonnen we toen:

2.

Intussen is verola meer paard geworden en zag ze er zo uit:
Op een wedstrijd in Rhenen, L1 met een score van 205 punten, we hadden de dagprijs gewonnen met de hoogste score van die dag!
http://img393.imageshack.us/my.php?image=rhenen3ns4.jpg
(foto in link)
Liempde, L1:
3.

4. Op wedstrijd, L2.

Thuis eens aan het trainen rondom juni/juli gok ik. L2
5.

6.

Op ons M1 debuut! *god wat was ik trots
* 7.

8.

9.

Thuis aan het trainen, M1.
10.

11.

Trainingsweek Bartels (september)
Dit was echt enorm gaaf, véél te kort als je kijkt wat je daar allemaal kan leren, heb er echt ontzettend genoten. We hebben heeerlijk getraind, we zijn ontzettend gastvrij ontvangen, ongelofelijk veel gezien, en heeeeeeeerlijk uitgewaaid op de galopbaan. (ik wil ook zo'n galopbaan!!
) (helaas alleen loswerkfoto's )12.

13.

14.

Al met al is het een veeeeelbewogen jaar geweest, waarin we ontzettend zijn gegroeid en ontzettend veel hebben geleerd. Ik heb een geweldige tijd gehad en ben ongelofelijk trots op mijn paard. Ons doel voor 2007 was M1 startgerechtigd zijn, dit is wel gelukt. Helaas begonnen in de M1 mijn zenuwen op te spelen, waardoor ik het hier zelf vaak verpest heb, dat is in ieder geval iets wat ik in 2007 onder controle wil weten te houden, hoewel dit wel al steeds beter gaat. Als wedstrijddoel voor 2008 heb ik gesteld: Z1 startgerechtigd zijn. Doelen moet je hebben niet
Een filmpje :
http://www.onetruemedia.com/shared?p=46 ... m=text_url
Bedankt voor het kijken, en laat je ook een berichtje achter?
Dáág!!!

Wat een plaatje zeg! Succes ermee!
Dankje!