ben benieuwd wat jullie er van vinden ( tis maar één foto )
Ohja, de foto is ingescand dus niet van zulke hele goeie kwaliteit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KiekKiek schreef:Wat wil je nou horen..

succes racheltjj schreef:Natuurlijk is dit geen bloed bij het paard zijn mond, het is een restspoor van een rood stukje snoep in combinatie met appel.
Dit is overigens niet mijn paard! Ik rijd zelf 'parelli' en was juist bezig met het ontspannen van het paard, je ziet ook dat de teugel los is !
En ik weet zo niet meer wie het zij dat het paard ronder moet, maar aangezien we op de rechterhand zitten moet het rechterachterbeen er dan onder komen en deze verplaatst het paard net dus dat kan je helemaal niet zien!
Ik zie dat het door de schichtige kwaliteit nogal raar uitziet, maar ik ben juist bezig met die ontspanning te zoeken!
Norway_girl schreef:Ik snap niet echt waarom je deze foto op bokt plaatst, heel erg link. Maargoed je wilt mijn mening weten? Het ziet er niet echt lekker uit. Die fries loopt sterren te kijken...

Norway_girl schreef:Ik snap niet echt waarom je deze foto op bokt plaatst, heel erg link. Maargoed je wilt mijn mening weten? Het ziet er niet echt lekker uit. Die fries loopt sterren te kijken...
Figo schreef:Norway_girl schreef:Ik snap niet echt waarom je deze foto op bokt plaatst, heel erg link. Maargoed je wilt mijn mening weten? Het ziet er niet echt lekker uit. Die fries loopt sterren te kijken...
paard kan toch ook zijn hoofd omhoog gooien? 't is een momentopname..