Het ergste is dat het dier vel over been is aangezien hij van zijn baasje maar 1.5 kilo krachtvoer per dag mag hebben anders wordt hij te heet????? Moet je je voorstellen dat dat dier elke dag gereden wordt en stevig ook en hij gaat elk weekend op concours. Dan ga je zo'n dier van 1.78m toch geen 1.5kilo onderhoudsbrok voeren.
Het paard mag bovendien ook niet naar buiten want dat vindt ie niet leuk

Het probleem ligt gewoon bij dat mens want die schijt al in haar broek als het arme dier ergens van op kijkt. En op die momenten moet er ook meteen weer een kilo van het voer af!!!
Als zij een dag niet komt dan staat het dier de hele dag op stal! Laatst was ze een weekend weg met haar vriend en toen heeft het dier het hele weekend op stal gestaan.
De pensionhoudster (mijn instructrice) heeft al meerdere opmerkingen erover gemaakt maar ze stuit op ruzie en onbegrip bij die mensen. Se heeft zelfs het paard al verhuisd naar een stal met een luikje zodat hij lekker naar buiten kan kijken maar ook dat mag niet.
In mijn ogen is het paard hier gruwelijk de dupe van de onkunde en onwil van de eigenaresse. Het is echt een wandelende kapstok.
Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt en hoe moet je deze mensen duidelijk maken dat ze verkeerd bezig zijn want degene die de dupe is, is het paard natuurlijk weer!
Ik kan zulke mensen wel iets doen.... }>