Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cassidy schreef:Ik kan me niet voorstellen dat jij je vriend nog wilt beschermen. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om met rotjes te gaan smijten, is hij wel goed snik? Wat mij betreft mag de Manegeeigenaar 100.000 Euro voor dat paard vragen. Misschien zal dat je vriend leren dat hij in het vervolg niet meer van die achterlijke dingen moet doen. Vioor hetzelfde geld zit er een ruiter op en vliegt het paard er vandoor, tegen een vrachtwagen aan en is het niet alleen het paard wat komt te overlijden, maar een mens!
De straf kan in mijn ogen niet hoog genoeg zijn. Al zal hij de rest van zijn leven moeten dokken....
Hen3 schreef:Ja idd maar 8.000 euro vindt ik wel veel
git schreef:Als mijn vriend het in zijn bolle hersens zou halen om een rotje naar dieren te gooien, trapte ik hem zowiezo buiten, en zou ik al helemaal niet proberen om de kosten wat onderuit te halen door hier op bokt te posten. Op bokt zitten alleen maar paarden liefhebbers, die allemaal een bloed hekel hebben aan mensen die dit soort stuipen uithalen.
Ik kan me daarom ook niet voorstellen dat A- je vriend dit gedaan heeft, en B- dat jij hier dan ook nog hulp om vraagt.
Indien het wel echt gebeurt is, verdient je vriend geen hulp, maar de eigenaren van het paard.
Wat gaat er in je kop om als je dit soort dingen doet.
Volgens mij wil jij gewoon aandacht ?