Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus ook gen nare ervaringen
timilon schreef:dan heeft melanie het een en ander geleerd....gelukkig maar.
Vind het jammer dat je haar naam zo noemt. MAar dat geeft niet.
en dat is het probleem rond bm ook niet. In het begin vriendelijk zijn, dit is niet om discussie te komen, maar wel dat ik dit geen reden tot positieve ervaring vind katiavl schreef:Maar het probleem is niet de vriendelijkheid, dat zijn ze allemaal, ze zijn allemaal behulpzaamen dat is het probleem rond bm ook niet. In het begin vriendelijk zijn, dit is niet om discussie te komen, maar wel dat ik dit geen reden tot positieve ervaring vind

.
Toon[tje] katiavl schreef:Ik zeg toch niet dat het altijd fout gaat, ik zeg zelfs niks over te fouten. Maar dat vriendelijkheid niks zegt, dat telt gewoon bij alle handelsstallen
. MAAAR Ze zijn niet overal vriendelijk hahaha. Kwam een keer bij een handelaar en dat was een regelrechte kwal hihi. Maar daar stond die vent ook bekent om lol mirgino schreef:ik heb jaren geleden daar een paard gekocht ,was nog in Moerstraten![]()
en het onderhandelen ging prima ,maar qwa mens vind ik haar helemaal niks,het moet klikken![]()
zolang je meegaand ben met haar is alles gezellig ,maar ze slaat als een blad van een boom om als je tegen iets bent van haar![]()
maar over de paarden niets dan lof over hoe ze er toen bijstonden,prima!
ik heb de mijne toen daar laten keuren en heb zelf een DA uitgezocht,Melanie heeft hem vastgehouden tijdens keuren omdat het paard niet gemakkelijk was.![]()
en ze konden hem ook gelijk thuisbrengen en dat koste ook bijna niets!
en over alle negatieve verhalen is al zoveel geschreven,je bent er altijd nog zelf bij dus als jij het paard niet laten keuren moet je niet achteraf komen zeuren dat hij niet goed is.![]()
en de haf die nu op stal staat [waar ik ook sta met mijn pony] is een super leuk dier en zeker geen verkeerde.
en wie weet is M wel veranderd nu ze de stal alleen doet zonder haar mannelijke compagnonToon[tje]
casperrr schreef:Ik heb idd alleen maar slechte dingen over BM stables gehoord, maar nooit wát er nu zo slecht aan was iig...
Wat gebeurd is is gebeurd, Wat je gelooft moet je zelf weten. Daar heeft iedereen recht op een mening erover toch?
Ik had ook die mening er over, maar als je 2 kanten van de verhalen die e rspelen hoort, dat zet je toch wel aan het denken, en trek je er niet zo nauw aan
Binckydenice schreef:"dus ook verhalen over dat paarden gemanipuleerd zouden worden.. onzin"
Als de paarden nu wel gemanipuleerd werden denk je dat ze het zouden vertellen tegen jou. Van meisje luister wij manipuleren onze paarden wel hoor....
Misschien mooi van buiten maar slecht van binnen....
Zoals de moderater al zei is hetniet nodig dit soort discussies weer voort te zetten en oude koeien uit de sleut te jagen
Citaat:zijn duidelijke afspraken gemaakt ook op papier
PinkyBubble schreef:Ach dat maakt nu toch ok niets meer uitWat gebeurd is is gebeurd, Wat je gelooft moet je zelf weten. Daar heeft iedereen recht op een mening erover toch?
Ik had ook die mening er over, maar als je 2 kanten van de verhalen die e rspelen hoort, dat zet je toch wel aan het denken, en trek je er niet zo nauw aan

runningkawa schreef:Citaat:zijn duidelijke afspraken gemaakt ook op papier
Dat jij je paard altijd in mag komen ruilen voor een ander als er wat is?
Niet slim dat te tekenen, bij welke handelaar dan ook...
Wettelijk is het zo dat een handelaar je in 6 maanden tijd het aankoop bedrag terug moet geven...dus niks ruilen....wordt alleen de handelaar beter van...niet de koper...
(niet uitlokkend of boos bedoeld hoor) 
Citaat:Met het tekenen van het koopcontract bent u verzekerd van het feit dat u inruilgarantie krijgt, tot een half jaar na aankoop.
Teruggave van geld is niet mogelijk!
runningkawa schreef:Dat is geen vooroordeel, staat zelfs op de site van BMCitaat:Met het tekenen van het koopcontract bent u verzekerd van het feit dat u inruilgarantie krijgt, tot een half jaar na aankoop.
Teruggave van geld is niet mogelijk!
Maar ik weet dat dit ook bij andere handelaren gebeurd...vandaar dat ik er de naam niet BM niet bijzette...
Het is niet slim dat te tekenen, zet je jezelf tegen de muur als je geld terug wilt.
Mijn pony hoeft niet terug, dus zou ik er toch niets aan hebbe mocht die afspraak die jij leest op de site daadwerkelijk zijn gemaakt