Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn paard is ook een verschrikkelijke draak
op het moment en pissig worden helpt dan al helemaal niet want dan wordt het alleen maar erger.
Grrrrr ik was zo boos op hem maar kan hem nu gelukkig wel onder controle houden maar geen seconde mijn aandacht verliezen want dan was hij echt keihard aan de kletter gegaan. Teruggekomen op de stal zag ik dat meerdere mensen hetzelfde probleem hadden met hun paarden en ik zag ze al bokkend door de bak gaan. Ik was dus stiekem een beetje gerustgesteld
Een andere vrouw kwam al vloekend op haar paard langs en zei dat er geen land meer was te bezeilen met haar paard, hij steigerde alleen nog maar enzo. Een instructrice heeft er toen even op gereden en toen ging het een stuk beter.
(rondjes laten lopen als ie begint te lopen als je op wil stappen) Of heb je da nie lang genoeg vol gehouden ofzo? Maar met mennen gaat het wel nog steeds goed? en is ie met buitenrijden ook zo vervelend dan? Heb je nog niet met hem aan de 7 games gewerkt, je hebt nu toch da pakket dus dat moet het dominatie probleem toch min of meer oplossen of niet? En toch maar weer engels dan, qua basis maakt het toch weinig verschil of je engels of western rijd? Maar kun je wel voor engels rijden een goede instructrice krijgen dan? Hoop voor je dat het snel weer goed gaat 
SuperPepeijn schreef:jongen, je gaat je paardje toch geen schop tegen z'n achterste geven?
SuperPepeijn schreef:jongen, je gaat je paardje toch geen schop tegen z'n achterste geven? ga opzoek naar de oorzaak van z'n gedrag en probeer m.b.v. begeleiding eruit te komen. agressie, woede of welke emotie dan ook, helpt je niet als je je paard traint. succes en probeer, wat er ook zal gebeuren, kalm te blijven.

snowdon schreef:ow en irish_lady: nee je schopt irish dan wel niet (wat ik liever ook niet had willen doen btw, neem t mezelf echt heel erg kwalijk), maar je hangt er wel het zwaarste geschut in dr mond... sorry dat ik t zeg