Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Liesje_1 schreef::-)
Volgens mij is die van mij nog het zwartst ik vind Navy best bruin namelijk en Idalia is echt bijna zwart
In de verste verte niet zwart 
(40 zal ze niet redden, komt behoorlijk in de richting van een topsnelheid op de baan.. Op een gegeven moment valt Navy namelijk in telgang of galop..) Zal ook gauw een GPS huren/kopen/lenen/schooien, kan ik het meten 

Ik zou best mee willen doen, maar ik weet niet of het technisch mogelijk is met vervoer enzo, he Bertus??? We hebben namelijk geen trailer voor een paard.
Liesje_1 schreef:Tsja,. het is idd snel , maar mijn GPS is gewoon echt correct en neem van mij aan ook ik ging van mijn stokje toen ik het zag.
En ik weet dat TIKO echt HEEEL cool is, omdat ik hem in de trailer geholpen hebt he !
Nou en wanneer wordt de meet datum ?

Grote delen ruiterpad waren onbereikbaar, bomen van 30 meter waren met wortel en al (van zo´n 4 meter doorsnede..) uit de grond gerukt.. Maar goed, ze zijn bezig het op te ruimen, en voor de rest is het er nu prachtig. Paddo´s
Jaja, echt rode met witte stippen
Het ruikt er heerlijk.. Lekker zoet en fris. Mooie kleuren enzo..
Even brutaal
Wat is je snelst gemeten tempo in draf? Welke GPS? Ik heb wat 2e handsjes op het oog..
), mocht je het anders wat te veel vinden worden.
We hebben hier alles, heuvels, zandverstuivingen, en veel, véél bos
heb ik hier niet, alleen maar polderwegen ...

), vink het een beetje veel om op die zelfde dag ook nog 1,5 uur heen en 1,5 uur terug te gaan!