Er is een bod op mijn paard gekomen van 25.000€, volgens enkele personen zouden we er zelfs met gemak 35.000€ van kunnen maken. Wij hebben dit paard een jaar geleden gekocht voor ong. 7000€ van mensen die niet wisten wat ze in handen hadden, wij trouwens ook niet. * foto's in profiel*
Kort samengevat:
Wij zijn thuis absoluut niet rijk, als ik en mijn paard aan onze 'top' zijn,en we verkopen haar/ houden haar,maar niet meer in de sport,
kunnen we nóóit meer een zelfde soort paard kopen, met dezefde qualiteit. Dan zou ik opnieuw met een jonge moeten beginnen óf hopen op weer zo'n 'lot uit de loterij'.
Voor mij stond meteen vast dat ik dit paard nóóit en ten nimmer weg zou doen, het is tenslotte mijn hobby en ben super blij met mijn paard, al was ze geen cent waard.
Mijn vraag aan jullie:
- Zouden jullie verkopen, en van het geld een (nog) beter paard kopen en dus investeren in de toekomst
óf
- Gewoon samen lekker verder gaan en genieten, want tenslotte heb je het dier niet om geld mee te verdienen!(Met de mogelijkheid na jullie supertijd samen, niet verder te kunnen in de sport *noodsenario*)
Ik snap dat fokkers/handelaars hier anders in staan, mijn vraag is dan ook echt gericht op mensen die 'hobbymatig' de sport beoefenen!
Mijn besluit om er al niet overna te denken staat al vast, maar ben gewoon benieuwd wat andere bokkers zouden doen!
IK WEET NIET OF HET GOED STAAT!!

Zoals al in je profiel staat, je wilt dat ze elite word. Stel je voor dat ze elite word, dan is ze nog steeds gewild hoor, als ze haar echt willen.
Die dieren werken zich uit de naad voor jóuw plezier!