Daarom ging ik maar naar buiten, touwhalster om en lopen maar...Bij een stukje gras ging hij even een beetje debiel lopen doen (niet verder willen, en een poging doen om mij opzij te duwen zodat hij toch dat gras kon eten B) ) Na even streng optreden, liep hij weer heel braaf mee, de rest van de weg ging perfect, ondanks het slechte weer.
Kom ik terug op de manege, vraagt er iemand of ik gek was geworden om zo zonder hoofdstel naar buiten te gaan in dit weer??
Ik stomverbaasd hoezo dat dan? Ja alle paarden zijn toch vreselijk opgefokt met dit weer en er hoeft maar iets te gebeuren en dan gaan ze aan de kletter dan hou je ze niet zonder hoofdstel. (naar mijn idee met hoofdstel ook niet maargoed)
Ik: Ja maar mijn pony is nog niet gewend aan een hoofdstel, bovendien luisterd hij gewoon goed. Toen liep hij maar weg...
Ben ik nou gek of hoe zit dat? Als paarden echt aan de kletter gaan, gaan ze toch wel met of zonder hoofdstel...Levi luisterd heel goed naar het touwhalster, dan is dat toch voldoende