Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik heb het wel gedaan. Zorg dat er iig iemand bij is. Maar als het enigzins mogelijk was ging ik er gelijk weer op, dat is het beste.
), meerdere malen wervels verschoven en dingen uit de kom gehad. Geen van die dingen heeft mij ooit tegengehouden weer op een paard te stappen, meestal zat ik er al weer op voor de blessure genezen was. De enige uitzondering daarop is mijn arm nu, daar moet ik echt even mee oppassen.
connie1964 schreef:dat wilde ik lezen maureenn!!!!dank je.Iedereen is negatief in mijn directe omgeving,aan de ene kant logisch,ben zelfs mijn baan erdoor kwijt geraakt maar ik kan t maar niet laten...zucht.
connie1964 schreef:een criollo kan je niet longeren omdat ze dat gewoon niet kunnen!Je zou t ze wel kunnen leren maar daar heb ik nu niks aan.Je kan ze ook niet aan t hoofd aanraken of hoefsmid geeft veel problemen omdat ze in zuid amerika niet gekapt worden.Dit kan je ze allemaal wel leren maar aangezien hij nog zo kort in nederland is wil ik hem sowieso eerst laten acclamatiseren,weer voer andere paarden,omgang alles is hier zooo anders dan dat ze gewend zijn.
. Aan de ene kant koop je een vrij groene Criollo en vind je het heel normaal dat je hem niet kunt longeren, aan het hoofd aanraken en dat het bij de smid allemaal niet makkelijk gaat. Je hebt dus volgens mij bewust een behoorlijke uitdaging aangeschaft. Aan de andere kant rijd je er zo de weg mee op (wat ik overigens wel extreem dapper vind op zo'n groen en nog niet 'ingeburgerd' paard) en verwachtte je blijkbaar geen problemen.