Op de heen weg in de file gestaan *zucht*
maarja al snel kwamen er 2 auto's met een groep gozers naast ons stan en kon het prutsmuts beginnen:))
Renate had bijna hun bier afgestoffeld en ik werd helemaal gek van de raampjes open/dicht omdat er veel een en weer werd geroepen

In Nijmegen hadden we eindelijk een parkeerplaats en toen was het echt nog een eind lopen naar de ingang.
daar de kaartjes opgehaald en meteen door naar de Hulsebosch stand waar Silvia stond.
naast de stand zijn we toen op het terras gaan zitten en zijn we gaan ontbijten met poffertjes en patat.
Zo konden we mooi Astrid en Jolanda in de gaten houden.
om kwart voor 1 waren zij er niet dus zijn we naar de ring gegaan om nog het laatste stukje van de gewone proeven te zien.
hihi wij als kenners hadden natuurlijk een boel commentaar maarja voordat wij zo rijden pffffff
silvia was dat edward gal? die met echt een mega mooi paard een super proef neer zette?
Nouja na zijn proef ging het dak er bijna af het was echt een kippenvel proef zodat iedereen aan het joelen was helaas voor de vrouw die ernaast moest want dat paard ging dus voor ze de ring in moest al aan de kletter en was onder de proef erg lastig.
Daarna nog ff snel het ministro dorp in.
bij de boekenstand bleek een oud klasgenootje van me te werken en zo kreeg ik toen ik de videoband dressuur van sydney kocht er een heel gaaf boek gratis bij

Toen snel terug naar de Kur
wat was dat prachtig zeg! vooral die van Sonja Gademan(?) op disneymuziek echt geweldig!
ik hoop dat de foto's gelukt zijn.
daarna natuurlijk de ereronde van de kur en de huldig van de nieuwe kampioen echt prachtig hoor! daarna naar huis .. pffff het was in nijmegen al 1 gaos en terug was het nog erger bijna 3 kwartier voordat we het centrum uitwaren en toen reden we weer achterin de file tot aan driel pffffffffffffff bijna 2 uur in de file gestaan dus ik was kapot toen ik thuis kwam.
In de file wel erg veel lol gehad hoor waren weer jongens die ons hun telefoon nr wilden geven(sukkels) dus wij voor de lol een blanco briefje tegen de ruit gedaan haha je had die koppen moeten zien hun veeeeeeeeeel moeite doen om het te lezen!!!!
later hebben we er gezellig he opgeschreven en toen moesten veel mensen lachen.
tja en toen kreeg achter ons een vrachtwagen nog een ongeluk pffffff 't was me het daggie wel