Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
het is ook zielig dat tijgers in dierentuinen zitten NaSi schreef:Hoe weet je nou dat hij er pleizier in heeft?
hij moet wel!
meissielief schreef:![]()
het is ook zielig dat tijgers in dierentuinen zitten
Only_Kiekie schreef:Meissielief; Wees aan de ene kant blij dat ze er zitten.. er blijft niks meer van ze over!
Toch?
IndianLady schreef:ik neem aan dat elke paardeigenaar toch wel in min of meerdere mate kan zien of dat zijn paard er zin of plezier in heeft. Mijn fjord en ik zijn allebei erg lui, we gaan vaak ook gewoon wandelen. Bij alles wat ik doe is hij vrolijk en luistert goed. Zelfs mn shetjaarling vind het heerlijk om naar buiten te gaan. Hoe ik dat weet? Als ik naar de wei ga staat hij als eerste bij het hek, hij glipt er vaak zo tussendoor. Staat op het erf te loeren rondom de mestkar, naar de weg. Als we eenmaal wandelen vind hij alles prachtig en geweldig. Zelfs voor een veulen luistert hij perfect. Hij zelf aan wanneer hij terug naar de wei wil en wanneer hij wil wandelen.
Pikeur schreef:Only_Kiekie schreef:Meissielief; Wees aan de ene kant blij dat ze er zitten.. er blijft niks meer van ze over!
Toch?
Ja, laten we ze behouden om ze allemaal lekker in een kooitje te stoppen.
Daar zal het dier zélf beter van worden.
Pikeur schreef:Voor die paarden is de wei hun 'natuur' en de weg een spannend uitje.
Ik snap niet waarom dat zielig zou zijn.

.Maar als het paard er geen plezier in heeft merk je dat denk ik ookwel
Indd Rondjes lopen is echt niet leuk voor het paard.Maar de meeste paarden krijgen er toch wat voor?Snoepjes lekker in de wei spelen,Knuffelen.Ik denk dat de meeste bokkers dat wel doen hoor
. Maar mijn pony's hebben er iniedergeval plezier van! NaSi schreef:ja natuurlijk staat ie als eerste bij het hek!
welk paard wil er nou niet graag naar buiten?
dat staan ze in de natuur altijd!

smurfje schreef:Paardrijden vind ik niet zielig. paarden zijn er immers voor gebouwd. en als ze het
niet kunnen, kan je er ook niet op rijden,
ben wel van mening dat paarden soms het niet altijd even leuk vinden.
het is en blijft een dier....