SuperRoos schreef:zaya, je kan ze te groot vinden maar het gaat om het gewicht...
beiden hebben ze een onafhankelijke zit..
beter een iets zwaarder iemand met een onafhankelijke zit dan een lichte ruiter die gigantisch stoort..
er zijn veel dingen die je met ponys kan doen, en dat doen ze dan ook... ze rijden echt niet elke dag, zijn druk bezig met vrijheidsdressuur, wandelen, spelen in de wei en noem maar op.. dit is slechts een impressie van een buitenritje..
genoeg kleine ruitertjes met genoeg ervaring.. hier in de buurt niet sorry..
op maneges wordt je hier geleerd je paard vooruit te schoppen en te trekken voor een hooo...
de paarden staan op een afgelegen plek dus kleine kinderen komen er niet makkelijk, daar komt bij dat er helemaal niet veel 'vreemden' en 'bijrijders' welkom zijn op het terrein, het is er heerlijk rustig en iedereen komt voor zijn eigen dier..
deze paarden hebben nooit enige dwang gehad van deze meiden, ze zijn bitloos ingereden en hebben altijd de kans gehad om ze eraf te gooien of het te laten merken als ze iets niet prettig vinden
dit heb ik nog nooit gezien terwijl ze echt wel dingen laten merken als ze iets niet prettig vinden, sommige paarden laten dit gelaten over zich heen komen maar dat zijn absoluut niet de karakters van de paarden..
ook voor de rest, kijk verder dan deze foto's, wie zegt dat dit elke dag de gang van zaken is.. zoals ik beschrijf hierboven doen ze nog veel meer dingen...
ik ga hier verder geen discussie van maken, ik heb MIJN MENING! jullie hebben het jouwe!
Verder heb ik al gezegt dat ik het geweldig vind wat ze met hun pony`s kunnen en dat de band zo groot is!
Er zijn al zo veel discussies hier over geweest!!! dat is nu niet meer nodig!!!. alleen vind ik het wel rar dat er altijd als excuus komt dat kleine ruitertjes er niet mee kunnen rijden terwijl het kleine kinderpony`s zijn! anders waren ze wel groter geweest! en als een kind er niet op kan rijden, denken grote mensen altijd maar nou dan klim ik er toch even op?
, ja sorry!!!
Ik wil jullie verder succes wensen met jullie pony`s!!!
Groetjes!!