Voor diegenen die het nog niet wisten ben ik vandaag begonnen met werken op een dressuurstal/manege in Drenthe. Niet naast de deur, wat betekend dat ik qua reistijd heen en terug zo'n twee uren kwijt ben.
Ik ben deze week (misschien twee weken) aan het proefdraaien en zoals het nu lijkt hebben we aan het einde van deze week een evaluatie om te kijken of ik het aan kan. Dit ivm mijn lichamelijke problemen. Vandaag heb ik mijn dag van half negen tot kwart voor één toch redelijk doorstaan, maar ja... hoe gaat dat na een paar dagen?
Voor hoeveel uren ik er ga werken is nog niet helemaal duidelijk, maar ook dat wordt later nog besproken, maar het zullen in ieder geval minimaal 20 uren zijn.
Wat ook wel weer leuk is en ik vandaag te horen kreeg is het volgende..
Aangezien ze regelmatig paarden aan klanten in Amerika verkopen en ze ongeveer eenmaal per maand overvliegen, het voor mij ook wel eens mogelijk zou zijn om als groom de paarden op het vliegtuig te begeleiden. Geen luxe dus, aangezien je dan naar wat mij bekend is, niet verder komt als het laadruim, maar meestal worden er dan nog wel een paar daagjes in Amerika aan vastgeknoopt. Zo gaan ze volgende week bijvoorbeeld naar New York.
Ben heel benieuwd wat de rest van deze week brengt en hoop dat ik het wat vol kan houden. Mijn verzoek aan jullie is dus vanzelfsprekend of jullie hééééééél hard met mij mee gaan duimen.