Ben zo lang op zoek geweest naar een fijn nieuw paard omdat ik erg graag op concours wil.
Eindelijk heb ik mijn hartendiefje gevonden! Maar ik heb er 3 weken geleden achter gekomen
dat er een verrassing in mij groeit, ik ben zwanger!!! ( om eerst maar even te zeggen: ben al ruim 4 jaar samen, waarvan ik al ruim 3 jaar smaenwoon met mijn vriend in Maastricht, dus dat zit wel goed

Wow, dat is nog eens een verrassing! We hadden graag nog een jaartje of 2, 3 gewacht, maar het is van harte welkom!
Maar nu, ik heb een eigen bedrijf én 3 paarden. En nu komen de "Hoe moet ik dit allemaal gaan doen" gedachtes binnensluipen.
Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe paardje, maar is het niet verstandiger om een stapje terug te zetten en hem miscchien te verkopen? Hij is 4 jaar en heeft veel aandacht, training en tijd nodig. Ik wete niet of ik het allemaal ga redden straks, een kleintje, een eigen zaak waar je meer dan fulltime mee bezig bent, een huishouden, en dan nog iedere dag 2 paarden .....
Ik hou ontzettend veel van mijn diertjes en natuurlijk doe ik hem niet graag weg, maar ik moet ook denken wat het beste zou zijn voor hem. Hij heeft er niet veel aan als ik straks iedere dag uitgeput op stal aan kom en niet genoeg fut of tijd heb om hem de aandacht en training te geven die hij nodig heeft.
Dus, ik wil heel graag jullie gedachtes weten....?
Wie wilt zijn mening met mij delen?