Daar aangekomen eerst een half uur

Veel kraampjes, maar echt veel koopjes hadden ze niet. Je betaalde er zo'n beetje de prijzen zoals je ze in de winkel ook betaalt.
Vooral de ruitersportstandjes vond ik duur!! Maar wel leuk om rond te snuffelen natuurlijk. Wonder boven wonder heb ik daar niks gekocht, hoewel die neopreen springschoenen me wel erg verleidelijk aankeken

Toen langs de kermis gelopen en daar vlogen de eerste kreten met "Pas d'r op!!!" je al om de oren, en kwamen verschillende jaarlingen langsgedraafd die even geshowd moesten worden voor de kopers.
Toen de rest van de paarden bekeken. Ontzettend veel Tinkers (ook een zwarte Sarah-look-a-like, heb je 'm gezien Maaike??) en veel Friezen.
Veel schrale paardjes, veel vlees zat er vaak niet op. De meesten stonden wat met de oogjes dicht te wachten tot die grote drukte nou eens weg was en ze weer naar huis konden...of naar een ander huis.
Ook veel Shetlanders, die gemoedelijk achter hun nieuwe baasjes aansjokten als hondjes

Nog een erg leuke KWPN-er gezien, mooi beestje en erg aanhalig.
En dat ene kleine zachte zwarte pony'tje met dat witte kolletje

Onderweg moest je goed oppassen, want het was een drukte van jewelste en daar draafden dus de paarden gewoon tussendoor, dus soms stond je ineens tussen twee enorm opgefokte paarden in

Maar we hebben alles overleefd, altijd een aparte sfeer, al die boertjes die druk in de weer zijn met hun beesten.
Maar toch weer een leuk dagje gehad, ben nu wel gesloopt omdat ik een beetje ziekig ben, maar volgend jaar zeker weer!