Ik weet niet zeker of het hier goed staat,maar anders krijg ik vanzelf melding denk ik
Vandaag hadden wij ons 'keuringsdebuut' met 2 3-jarige merries gefokt in de dressuurrichting, namelijk een Jazz x keur vContango (=volle zus KWPN hengst Tango) en een Rousseau x elite vGoodtimes.
Het was voor ons de eerste keer dat we aan een keuring deelnamen,dus het was extra spannend.
Beide merries hebben het super gedaan, de jazz had zelfs de hoogste dagscore ( ze scoorde 90 voor exterieur en 80 voor bewegen), en de rousseau volgde met de op een na beste score van de dressuurgefokte paarden(80 exterieur,80 bewegen). Een beetje trots zijn we dus wel op onze kanjers

Beide merries lieten zich nog niet eens optimaal zien,de jazz had in de galop te maken met wat spanning wat de bewegingspunten dan nog een tikkie drukte, en de rousseau was zo vrolijk dat ze het liefste aan een stuk door wilde crossen
Toch liet ze indrukwekkende momenten zien.We zijn nu 2 stermerries rijker, en daar zijn we best trots op

Nu op naar veghel,maar eens kijken hoe ze zich daar zullen laten zien . Het moet immers altijd op het moment supreme maar even gebeuren.
Nou,hieronder een paar foto's, een berichtje zou leuk zijn!
Groetjes!
Ps ik heb nog enkele bewegingsfoto's gekocht bij een professionele fotograaf,deze zal ik morgen even scannen en nog bijvoegen

De Jazz x Contango

De Rousseau x Goodtimes

Die tweede absoluut ook, maar spreekt me minder aan dan die eerste, desondanks ook een plaatje!