(Deze Belg is afgelopen Maandag helaas overleden aan chronisch lymfoedeem,
vandaar ook de kale benen op deze foto's.)
Groeten, Bart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die beentjes
Zonde van het paard, veel sterkte!

iig niet gevaarlijk ofzo.. braaf paardje.. idd jammer dat ie is overleden.. sterkte ermee en veel succes met die kleine meid in de toekomst

Sonja schreef:(ongevraagd) Tipje: Kijk in vredesnaam uit met zulke kleine kinderen regelmatig op dergelijke brede paarden zetten. In de pubertijd gaan ze daar vreselijke groeipijnen van krijgen omdat het bekken te ver uitgerekt is. Been there, done that. Ik heb het uitgepiept terwijl ik een vrij hoge pijngrens heb...
op twee verschillende dames, samen ook 1000 kilo
Citaat:Citaat:Sonja schreef:
(ongevraagd) Tipje: Kijk in vredesnaam uit met zulke kleine kinderen regelmatig op dergelijke brede paarden zetten. In de pubertijd gaan ze daar vreselijke groeipijnen van krijgen omdat het bekken te ver uitgerekt is. Been there, done that. Ik heb het uitgepiept terwijl ik een vrij hoge pijngrens heb...
Kijk, alles met mate, doch paardrijden is UITSTEKEND voor de motoriek van jonge kinderen.
Het is inmiddels een 'erkende' methode om kleine kinderen met evenwichtsstoornissen die daardoor problemen hebben met leren lopen verder te helpen.
De turf van ons zat al te paard zodra hij kon zitten. Veel kritiek op gehad van doemdenkers en klok-horen-luiders in NL. 'Ja maar...' en 'Als er wat...'
Die hebben wat ons betreft allemaal gelijk doch wij kiezen voor
Hier is de turf bijna vijf, bíjna, dus ook nog 4 op twee verschillende dames, samen ook 1000 kilo
lammie2701 schreef:Maar ik ken ook een meisje dat op haar 6e op de fries (barrok type dus nogal fors en breed) van haar tante mocht rijden (3 keer in de week een uur) dit heeft ze tot haar 12e gedaan maar zit nu in de groeispurt en heeft nu ontzettend veel pijn aan haar heupen.

lammie2701 schreef:Maar ik ken ook een meisje dat op haar 6e op de fries (barrok type dus nogal fors en breed) van haar tante mocht rijden (3 keer in de week een uur) dit heeft ze tot haar 12e gedaan maar zit nu in de groeispurt en heeft nu ontzettend veel pijn aan haar heupen.