Omdat Kalinka, na allerei ups and downs, nog steeds samen met mij keihard haar best doet.
Vind ik dat ze het dubbel en dwars verdient om even in de belangstelling te staan.
Toen Kalinka bij ons kwam, was ze broodmager, ze had een dof karakter en uiterlijk.
Na een maandje begon ze bij te trekken, en haar streken uit de kast te halen. Ik wist toen helemaal niet wat ik ermee aan moest en het rijden werd een groot gevecht. Gelukkig kreeg ik toen de kans om met haar te gaan lessen. Het ging super, we gingen met sprongen vooruit!
Maar toen, kwam een oude peesblessure opdagen en hebben we ruim 3 maanden niet kunnen rijden. Dit probleem kwam nog 2 keer terug.
Na lang wandelen, afspuiten, veel geduld hebben en het afschaffen van de peesbeschremers zijn we er als het goed is vanaf !
Ondanks wat ze allemaal heeft meegemaakt, is ze nooit een dag chagerijnig geweest, en wil ze je altijd graag zien.
Ik heb nog nooit, zo'n band met een paard gehad. En ik mag mezelf elke dag wel weer vertellen, hoeveel geluk ik heb met haar.
1.)In de Genieput, tijdens een Boktmeeting

2.)Rennen, in de regen

3.)Ik en Kalinka @ les

4.)Ik en Kalinka @ eerste onderlinge wedstrijd

5.) Lekker buitenrijden, is natuurlijk het leukst !

6.)Een paar zwem fotos, omdat zij en ik dat he-le-maal het einde vinden

7.)Ik moest hier zo lachen, ze steeg inene op

8.)Even knap wezen, en haar nieuwe Hair-do showen

9.)Kalinka heeft een klapperlip, een leuk trekje
Zoals je op de foto ziet 
10.)In de winter, de dag voordat ze weer een periode van 3 maand kreupel was.

11.)Samen met haar buitenrij maatje Pocho !

12.)Verkleed als my little pony, op ponykamp

13.)Op visite bij Madelon

14.)Zonsondergang

15.)En als laatste, van die lieve Kalinka

Een berichtje, zou ik erg leuk vinden. Bedankt voor het kijken