Hoe zijn jullie aan je verzorgpony/paard gekomen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wendyyyy

Hoe zijn jullie aan je verzorgpony/paard gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 16:24

ik heb nu een verzorgpony die 27 is en ik ben dus op zoek naar een nieuwe verzorgpony... Die pony ia van het nichtje van mijn moeder Maar verder heb ik geen familie ofzo met paarden.... En ik weet het even niet meer Verward Tong uitsteken De rijstal bij mij in de buurt is ook geen optie omdat veel mensen dat al geprobeerd hebben om daar een pony te mogen verzorgen en dat wouden ze niet.....

Maar nu is mijn vraag: Hoe zijn jullie aan je verzorgpaard/pony gekomen?

Alvast bedankt!! Knipoog

dolor

Re: Hoe zijn jullie aan je verzorgpony/paard gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 11:01

advertentie op marktplaats ofzo. of via bokt. ik heb het via mijn vaders werk gevonden. die had een collega en die dochter had weer pony's. en ik heb gewoon een keer aangebeld en toen zochten ze toevallig ook een verzorgster, dus dat was mooi mee genomen.

vriendin die nu naast me zit (Chann@bokt) heeft hier op bokt een advertentie gezet. dag erna reactie, 3 dagen later gaan kijken en dat klikte.

Clausje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 11:03

ja je kunt op marktplaats kijken daar staan soms advertenties dat ze iemand zoeken, of je kunt er zelf een plaatsen dat je een paardje zoekt om te verzorgen Lachen
succes ermee!!

Alicia2u

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 11:05

Ik ben, toen ik jonger was, langs huizen met paarden gegaan en daar heb ik aangebeld of ze een verzorger nodig hadden. Heb zo veel verschillende ponies kunnen verzorgen. Mensen hebben vaak bewondering voor een meisje van 10 dat het lef heeft om langs huizen te gaan :p

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 15:41

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 15:43

De eerste heb ik per toeval gevonden omdat ze op internet iemand zochten en het 2 minuten bij mij vandaan was, de tweede heb ik gevonden, kreeg n reactie op n advertentie die i had geplaatst, en mijn huidige knollies heb ik gevonden omdat mijn moeder over mij vertelde, was net weg bij me vorige knollies, en toen had die vrouw zoiets van: goh, zo'n meisje zou ik nou ook wel willen. Zo gezegd zo gedaan Haha! Ben nog nooit zo gelukkig geweest, en heb nog nooit zo lekker in me vel gezeten Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 15:52

Sheila verzorgde mijn zus al 5 jaar (een vriendin van haar had haar op een advertentie gewezen in de supermarkt). Ik ging die 5 jaar al af en toe mee om te helpen. Sinds pasen 2005 verzorg ik haar vast een paar dagen in de week.

Jessey kwam ik tegen via Marktplaats. Haar verzorg en rijd ik nu sinds 27 april.

Verder had ik met een vriendin samen ongeveer een jaartje op het Amstelpark ''gewerkt'' (rondjes lopen met pony's met kleine kinderen erop). Met de pony's mochten we ook veel andere dingen doen. Hoe die vriendin eraan gekomen was weet ik niet meer.

Dan had ik Lady nog. Een vriendin van me verzorgde en reed haar en een andere Welsh eerst samen met iemand anders. Die ging stoppen en toen mocht ik Lady gaan doen.

En dan waren Vosje, Zaza, Zoë en Dana er nog. Die verzorgde een vriendin van mij en ik ging een keertje mee, en zo kwam het dat ik een zomervakantie lang voor Vosje gezorgd heb, en een weekje Zaza gereden heb samen met die vriendin toen haar eigenaresse op vakantie was.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:35

De eerste via Marktplaats, de eigenaresse daarvan bleek mij al les gegeven te hebben op de manege. De paarden daarna ben ik voor gevraagd door stalgenoten.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:39

Volgens mij hoort dit topic hier niet, er is een speciaal forum voor verzorgpaarden, daar zijn al meerdere van deze vragen gesteld, kijk daa rmaar even Knipoog

Hoe ik bij mijn 'verzorgpaard' gekomen bel.
Tja, heel stom, en heel brutaal, ik zou het niet nog eens doen, maar we hebben aangebeld. Met mijn vader zelfs Bloos Maarja, achteraf hebik er helemaal geen spijt van hoor Knipoog

Dory

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:42

Hmm ja ik zoek ook al heel lang een verzorgpony maar ook via marktplaats e.d. wil het niet echt lukken. Maar misschien moet ik zelf eens een advertentie plaatsen dat ik een verzorgpony/paard zoek. Het lijkt me zo geweldig!

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:50

Dory; Zelf een advertentie plaatsen helpt volgens mij beter dan advertenties opzoeken, iemand die serieus op zoek is heeft meer kans je dan te vinden. Hou je ook niet in en plaats gerust dezelfde advertentie op verschillende plaatsen, zoals hier op Bokt, op Marktplaats, etc.

Dory

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:57

dankje voor de tips! Lachen kzal er binnenkort eentje plaatsen.. kmoet nu werken *grmpf*

naomi_jamir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:58

ik had een advertentie bij de albert heijn op gehangen.
Ik zat toen ik groep 7/8 en mijn moeder nam me in een keer mee.
Bleek dusdat er iemand op mijn advertentie had gereageerd en daar stond dan een mooi paard in de wei bij ons in beuningen.
Ik heb hem toen 4 jaar verzorgt.
Die vrouw wou hem verkopen omdat ze het te duur vond worden, en zij deed er niks mee.
Ik vond dit natuurlijk heel erg omdat het heel goed klikte.
Op mijn verjaardag kwam zijn baasje naar mij toe met de papieren van jamir (het verzorgpaard) Niet te geloven maar ik heb gewoon het paard voor me verjaardag gkregen
In middels heb ik hem bijna 3 jaar voor mij zelf echt geweldig, foto's in mijn profiel

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:59

Marktplaats Tong uitsteken

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:04

Bij mij was het toeval..
Ik ging kijken op marktplaats hoe het zat me de advertentie van Gentle.. (dan kijk je zo bij 0-3km..)
Tot mijn verbazing zocht iemand een verzorgster, want zij ging verhuizen naar een stad in de buurt van mij en haar pony kwam in het dorp te staan waar ik woon..
Ik had gereageerd en het twee weken later ging ik kijken..
Het klikte meteen tussen eigenaar, pony en mij en dus mocht ik haar verzorgen Haha! !! En ik woon er maar 2 minuten fietsen vanaf Lachen
Eigenlijk beetje geluk dus.. Knipoog

Wendyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 13:19

Bedankt allemaal =) Maar voor mij is het nog even extra moeilijk omdat ik op Ameland woon en dan kan een pony aan de vast wal duz ook niet... Maar ik blijf gewoon doorzieken echt heel erg bedankt =)

Wendyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 13:19

Doorzoeken** Geld, geld!

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:20

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:24

Ik had een dekje gekocht van een meisje op bokt en toen ben ik bij hun op stal geweest. Verder kende ik de eigenaar van Maris (die bij dat meisje op stal staat) een beetje van bokt. Toen kwam ik steeds vaker bij hun op stal en toen vroeg de eigenaar van Maris of ik dr ff opwilde, dus toen heb ik dr ff opgereden en een week later vroeg ze of ik hem wilde verzorgen. Haha!

Mn 1e priveverzorgpony was van een vriendin en die ging van stal verhuizen en daar hadden ze 2 'grotere' pony's staan die ik toen ben gaan verzorgen Ja.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:29

Eerst op de pony van de opa van een vriendin van mij die pony stond bij die vriendin en dat is hier vlak bij.
Toen via hun naar een andere stal ook hier dichtbij en toen op diezelfde stal overgestapt op een andere pony waarmee ik lid werd bij een club en wedstrijden reedt. Toen werd die pony te klein en vroeg een clubgenootje of ik haar pony wilde rijden want zij was overgestapt naar een paard maar had haar pony gehouden, en zo rij ik nu met Jolly rond Tong uitsteken

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:29

De eerste zelf gevraagd, vroeg eigenlyk om 't paard, maar die was van de zoon van die man en toen had die man nog twee pony's (welshcob van ong 16jaar ofzo en een arabiertje van ong 31 jaar) en die mocht ik wel verzorgen. Samen met een vriendin. Toen heeft die welsh naar een aantal jaar koliek gehad, waar die niet boven heeft mogen komen, is dus ingeslapen. Het arabiertje ongeveer 1,5 jaar later mee gestopt en die is voor een half jaar, jaartje geleden ook ingeslapen, had ook koliek. Die is iets van 35 jaar geworden. In de tussentijd op de manege ook nog verschillende paarden gereden. Op de manege heb ik t nooit gevraagt, is me altijd gewoon gevraagd of ik ze erbij wilde rijden, nouja, prima! Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 13:44

[TAO]-->[VP]

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 14:12

Via bokt. Haha!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:01

Advertentie geplaatst op marktplaats Lachen
Mijn oude vp gevonden via een klasgenoot
diegene die ik daarvoor verzorgde ook via een klasgenoot
en die daarvoor, toen was ik 6 jaar mocht ik een keer mee met een buurman die een paar straten verder een op een shet had staan Haha!

ikkie1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:29

Ik en een vriendin zagen iemand rijden in een bak en dachten daar kunnen we wel even gaan kijken. Dus hebben daar gekeken en met die vrouw gepraat enzo. Toen zei ze dat we wel vaker mochten komen en later werd het elke dag. Mijn vriendin is er toen mee gestopt en ik verzorg de paarden nu al 7 jaar.