Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tjady schreef:Geduldig wachten. Er komt er vanzelf een voorbij in jou prijsklasse. Misschien dat het even duurt, maar de aanhouder wint.
Succes!!

Redrumfox schreef:Ik wil een E-pony of eventueel een grote D, ik heb al een haflinger gevonden hier op bokt. Daar ga ik binnenkort ook kijken, maar goed; ik wil toch wel wat meer keus dan 1 paard en mijn voorkeur gaat toch uit naar het rijtype. Het is namelijk wel de bedoeling om er later af en toe een wedstrijd mee te starten.
Tjady: dankje

mayday schreef:Zet gewoon een advertentie op MP, met je wensen en een prijs richting eventueel, wedden dat er wat bijzit!!
Ik kom hier genoeg recreatiepaarden tegen tussen 1000 & 2000 euro dus ja, het is maar net wat je zoekt.

Redrumfox schreef:... doe ik iets verkeerd, zijn mijn eisen te hoog?
Babootje schreef:Redrumfox schreef:... doe ik iets verkeerd, zijn mijn eisen te hoog?
Ja dat denk ik wel. Onder 3.500 EURO vindt je haast niks dat gezond is. Tussen de 4000 en 6000 een aardig gebruikspaard maar nog niks bijzonders. Of je moet een groen paard willen.
Of natuurlijk een stevige pony Haf of Fjord. Die zijn nog redelijk betaalbaar bereden (afhankelijk van wat ze kunnen) tussen de 1500 en 2500 EUR
.