Al sinds een jaar heeft hij de bijnaam 'Polleke', mijn zusje vond het vreselijk, maar als hij een rare actie had dan lag ik dubbel en dan was het dus POLLEKEEEEEEEEEEEEEE. Vol interesseert het niet al te erg geloof ik, maar ik noem hem nu dus opeens alleen nog maar Polleke. Loop ik met m naar stal: Polleke, doe eens normaal! En dan luistert hij ook nog.
Ook zo'n erge is 'Pony', hij is nl een paard. Ik roep altijd PAARD, maar voor Voltrack maak ik de uitzondering pony, terwijl hij nu niet eens de kleinste is. Hij krijgt ook altijd echt van die babynaampjes (Volliebolliegekkieknollie), iets wat ik bij Joop nog niet eens doe. En dat beest pikt het allemaal maar!
Ik vind Polleke zelf veel erger dan Patatje/Patatteke/Patentjeventje of wat ik Joop allemaal naar zijn hoofd smijt (Jooooooopsel, poepie). Misschien ook wel heel erg is dat ik alles en iedereen tegenwoordig moppie noem.... *zucht*
Wie heeft dit nu ook? Patent is ook altijd Hengstjeventje, en Voltrack is onze nephengst, echt zielig, vooral nu ik echt niet meer de enige ben die hem Polleke noemt (zusje doet het nu net zo hard en zelfs mijn vader heb ik erop betrapt)... Zou hij er een complex aan overhouden?