Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

manneke schreef:harry Hoevers komt eens per jaar bij mijn paard.
gewoon even nakijken.
Het is een topman!!!!!
Heb de volste vertrouwen in hem en heb hele goede ervaringen met hem.

erleyne schreef:Ik denk alleen niet dat dit bij Rijtechnisch hoort. Ik tem even.
barbara1970 schreef:erleyne schreef:Ik denk alleen niet dat dit bij Rijtechnisch hoort. Ik tem even.
jeetje heb je niets anders te doen dit is paardenpraat hoor en dat gaat niet alleen over rijtechnisch
barbara1970 schreef:nee hoor hoef niet betr te kijken wat maakt het uit waar het staat, het lijkt wel of sommige alleen maar op bokt kijken om te temmen, het temmen is bdoeld als mensen misbruik maken van deze site, nou geloof niet dat het hier om misbruik ging
barbara1970 schreef:erleyne schreef:Ik denk alleen niet dat dit bij Rijtechnisch hoort. Ik tem even.
jeetje heb je niets anders te doen dit is paardenpraat hoor en dat gaat niet alleen over rijtechnisch

Milly_ schreef:barbara1970 schreef:nee hoor hoef niet betr te kijken wat maakt het uit waar het staat, het lijkt wel of sommige alleen maar op bokt kijken om te temmen, het temmen is bdoeld als mensen misbruik maken van deze site, nou geloof niet dat het hier om misbruik ging
toch niet hoor![]()
Temmen dient niet alleen tegen misbruik van bokt.
Bokt is groot, en heeft een heel groot aantal gebruikers, en dat wil zeggen: heeeeel veeeeeel topics!!
Dus om het opzoeken van topics/informatie makkelijker te maken, hoort het onder een bepaalde criteria![]()
Waarom hebben we anders onderverdelingen?
Juist, om alles netjes en ordelijk te houden![]()
En voor de mods is dat veel om bij te houden, dus zijn wij bokkers zo vriendelijk hun te helpen.
Nu graag Ontopic!
En barbara: lees even de faqs als je wil