ik zat het me eens af te vragen wat je nou aan een bijrijd(st)er kan vragen...
Waarschijnlijk wil ik in de toekomst misschien toch nog een rijpaard aanschaffen. (heb nu een 27 jarige merrie die op rust staat) ik zal natuurlijk elke dag zelf proberen om naar stal gaan (als is het maar om te poetsen of even ene dikke knuffel te geven)
maar zou ook voor 3 dagen een bijrijd(st)er willen. (ivm. werk enz)
ik zou het paard dan graag hier op een stal in de buurt zetten waar 2 buitenbakken met verlichting ( 20x40 meter en 20x60 meter) 2 binnenbakken (20 x 40 meter en 19 x 38 meter ) aanwezig zijn.
verder is er een goede accomodatie (er word ook uitgemest, zijn 6 poetsplaatsen,wasplaats met warm en koud water,luxe kantine,longeerring ,grote paddock enz.) en rij je rechtstreeks een park in waar je heerlijke (lange) buitenritten kan maken.
de bijrijd(st)er zou dan 3x per week mogen rijden (als ik de stalling incl. lessen zou nemen dan zou er ook nog de keus kunnen zijn om gratis in de lessen mee te rijden, zowel springen als dressuur, kan dan 3x per week of 1x enz. enz.)
als ik op vakantie ben dan mag er vaker gereden worden (5 á 6x per week)
verder verwacht ik natuurlijk wel dat het paard goed word verzorgd voor en na het rijden en met respect word behandelt.
Als het rijden goed gaat en er is een klik tussen paard en ruiter dan mogen ze na verloop van tijd ook buitenritten gaan maken.
is het dan reeël om €100,- per maand te vragen?
(als je kijkt naar de mogelijkheden die er geboden worden, en het in de randstad is enz.)
ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is uitgelegd

groetjes ilse
), dus dat vind ik weer een andere situatie.
, wat ze al niet in de randstad durven te vragen
)