Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LDRD schreef:Ze zijn verzekerd bij de Luchtvaarpool (zijn ze allemaal). Effe googlen voor het adres. Je kan proberen ze aansprakelijk te stellen, hoewel ik uit ervaring weet dat het een lastige club is. Verklaringen van getuigen die het hebben zien gebeuren direkt meesturen in ieder geval.
Succes ermee en sterkte met je paard.
tienus63 schreef:LDRD schreef:Ze zijn verzekerd bij de Luchtvaarpool (zijn ze allemaal). Effe googlen voor het adres. Je kan proberen ze aansprakelijk te stellen, hoewel ik uit ervaring weet dat het een lastige club is. Verklaringen van getuigen die het hebben zien gebeuren direkt meesturen in ieder geval.
Succes ermee en sterkte met je paard.
Ik heb wel begrepen van ballonnen die bij ons in het grasland zijn geland de afgelopen jaren; dat ze zich ervan bewust zijn dat ze veel overlast en ongelukken veroorzaken, derhalve zijn sommige piloten gedupeerden zeker terwille.
In de agrarische vakbladen wordt meestal ieder jaar wel een keer aandacht besteedt aan hoe te handelen als gedupeerde bij schade en/of letsel door overvliegende ballonnen.
runningkawa schreef:Arm paard
Ik hoop dat alles goed komt
K.. ballonnen
ooit heb je echt de neiging om ze uit de lucht te schieten...
Er zijn vast mensen die goed kijken wat er onder zich gebeurd
Maar andere denken maar aan 1 ding..als ik mijn hobbie balonvaren maar kan uitoefenen
Schade, dat doet de verzekering wel
Maar niet willen weten dat een dier geen product is, maar liefde die niet betaalbaar is....
en als ze gas geven maakt het nog eens zo lekker geluid ok
hopelijk komt het allemaal goed met je paard!! 

beterschap voor je paardje!!( ik heb trouwens niet alle berichtjes gelezen..) maar ik hoop dat het steets beter met je paardje gaat(en jou;) ) en dat ie er snel weer boven op komt!!