en ben echt dol gelukkig !
want hij heeft me met heel veel geholpen,
zonder hem was me dat niet gelukt
khoor jullie meningen ook graag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Winddancer schreef:Hij rijdt toch ook de paarden van Pol Jorissen, toch?
LCharlotte schreef:Hij rijdt vanavond op mijn Whoopy, ben benieuwd!
Hij heeft hem wel eens overgepakt, maar ik vind het zeer interessant een complete training te zien. Verwacht er veel van te leren. Hij rijdt keurig en absoluut rechtvaardig, het sluit 100% aan bij wat ik graag wil, dus ik ben echt blij met hem als instructeur!!!

LCharlotte schreef:Welke pony? Ik denk dat je Whoopy bedoeld?
Hij is eigenlijk een paard
Het is een Diamond Hit x Funke ( van Feuerfunke = volbloed )
Hij is pas 4 maanden onder het zadel dus ik rijd nog eigenlijk niets met hem,
maar een goed begin is het halve werk he
Dankjewel voor het compliment!!!

LCharlotte schreef:Echt leuk om te horen, dankjwel! Het was geen makkelijk diertje, toen hij net verhuisde was hij hartstikke gek. Infact, bij de eerste kennismaking met Remy vloog hij losgebroken en stijgerend door onze binnenhal
Maar het gaat nu echt goed, hij is in ieder geval braaf nu en hij heeft ontzettend veel plezier in het werk dus dat helpt enorm. Het is echt een schatje
Ben benieuwd wat het ooit van ons gaat worden op concours

SweetMellie schreef:oeh wat zijn de meeste positief over hem. Heeft u nog 1x in de week gaatje vrij voor mij ?
hihi xxmellaniexx
LCharlotte schreef:Ze woont denk ik iets te ver weg voor Remy, bij Nijmegen las ik..
was 1 uur geworden haha!LCharlotte schreef:Ja veel te langwas 1 uur geworden haha!
IK HEB GISTER ZO FIJN GEREDEN HE!!!!!!!!
Whoeiiiiiiii
* zit nog steeds op een roze wolk
jaaaa dat is lang