Ik lees hier al een tijdje mee, maar ik heb hier geloof ik maar 1 keer eerder gepost of zo. Aangezien er eventjes iets van mijn hart moet, en jullie paardenexperts ; zijn hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
4 jaar geleden of zo had ik een verzorgshetje. Op het gegeven moment werd hij 3 en begon ik er af toe wat op te zitten ( eers begonnen met hangen en zo. Niet om echt met hem te rijden, maar hij zou misschien voor het karretje gaa, en ik wilde hem gewoon even wat gewend raken aan gewicht. Op het gegeven moment zat ik er op en toen ging hij er vandoor , gooide mij er met een bok vanaf en trapte mij. Hij liep al eerder te klieren ( hij wilde bijvoorbeeld nooit mee lopen aan de hand; hij ging gewoon stil staan en dan kreeg je hem echt niet meer mee) . Er waren ook wat dingetjes gebeurt op school, en ik werd dus heel erg kwaad. Hij was naar het afdakje toegerend waar de snoepjes waren en hij stond te eten. Nou toen was ik nog niet boos, maar toen hij weeeeer niet mee wilde lopen gaf ik hem een trap. En ik raakte perongeluk zijn flanken

iemand kwam langs en die werd heel erg boos op me, die heeft mijn ouders ook gebeld... die waren dus ook kwaad op me
Hij moet best pijn hebben gehad en ik heb er dus na 4 jaar nog steeds last van. BLijf er soms hele nachten door wakker, omdat ik maar met dat schuldgevoel blijf zitten

hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? hoe zijn jullie daarmee omgegaan?