De handelaar gebeld en hij had nog een leuke ruin staan.
Wij erheen. Ruin was idd erg leuk!
Maar als ik Cindy terug bracht moest er ineens geld bij. Want deze ruin heeft papieren! *grom*
Oke, doe ik niet, dus geef dan maar -volgens afspraak- mijn geld terug in ruil voor een afgekeurde Cindy.
Deal was dat als Cindy afgekeurd zou worden ik mijn geld terug kreeg, maar werd ze goedgekeurd en beviel ze bv niet ofzo dan had ik omruil garantie. Meneer de handelaar wist ineens niets van een deal af!

Tja en dan, je kan hoog en laag springen en dit eisen en dat eisen, maarja wat doe je? Helemaal niets omdat je met je rug tegen de muur staat.
Maar wat is dan de keus? Thuis blijven steken met een -oh zo lieve- knuffelpony waar je geen werk van kan vragen? En die ik dus ook nooit kan verkopen? Of me toch maar neerleggen bij de huichelachtige praktijken van meneer de handelaar?
Het is dus het laatste geworden.
Ik ben nu in het bezit van Mander (voluit Mander van de Rhytpluim). Mander is een 5 jarige ruin. Best fors gebouwd. Donkere vos. Mooie bles. En vreselijk mooie witte lange manen. Gevoelsmatig geen Cindy....
Morgen eerste buitenritje....
Ik hoop dat dit wat wordt anders moet ik weer terug naar de handelaar, wat ik dus liever niet doe.
Ik zal snel fotos maken en plaatsen.

van mij! 
Maar het is ook even een flinke teleurstelling die je moet verwerken.
(vraag maar aan minkieboy
) Ben benieuwd hoe hij eruit ziet.