vorige week heb ik mijn kwpner verkocht naar quincy123 hier op bokt om een connemara te kunnen kopen. Maar het was best moeilijk om een adresje te vinden waar die pony's verkocht worden, want iedereen wil zijn superpony houden natuurlijk. Gelukkig belde er afgelopen week iemand op dat er een pony te koop stond in duitsland. Een volle broer van dekhengst Elmo, namelijk
ELTON!!!!
hij wordt in Juni 3 dus we doen het heel rustig aan.
Zou ingezet worden voor gehadicapten ritten, dus is bomproof (voor mij erg belangrijk)
en natuurlijk een plaatje om te zien. voor de liefhebbers onder ons: zijn papa is easter van de leliaard en mama gille van gun. duitse stamboekmerrie die al heel wat titels zo heb ik begrepen op haar naam heeft staan. (mama heb ik ook gezien, stond namelijk bij elton aan de overkant hihi)
gisteren ben ik naar elton gaan kijken en ik was gelijk verkocht, of nee hij was verkocht, aan mij!!!:)
hier 2 foto's van mijn nieuwe aanwinst, ik ga er binnenkort meer maken, maar moet eerst goedpassend tuig kopen. stilstaan voor de foto was nog wat moeilijk, vandaar dat hij een beetje gek staat. Ik ben misschien wat groot, maar ik vind het maatje prima van mij hoeft het allemaal niet zo groot!!!
en wat vinden jullie!!!

???