eentje waar ik niet voor hoef te vragen of ik een keer naar buiten mag, of een keer mag rijden in de bak, of mag wandele of haar hoofd kaalschere
:Pgrapje hoor of zelfs of ik hun pard blauw mag verve!! gna gna nee nu hoef ik het niet meer te vragen!! nu is ze helemaal alleen voor MIJ ALLEEN!!! zo klinkt ego hahahah sorry maar ik denk dat jullie me wel begrijpen waarom ik zo ontzettend vrolijk en blij benHier wat info over het paardje:
Het is een 11 jarige NRPS schimmel merrie , het is een knuffeldoos die van poetsen en tutten houd, absoluut niet bang is voor water dus kan har lekker wassen ( zie het schimmel geval schimmls zijn altijd groen als gras:P:P) ze kan heel netjes dressuur lopen en heel goed springen, alleen moet ik dit weer opbouwen omdat ze ( ja ik ken dit paard al 8 jaar) een paar jaar terug met mij een ongeluk heeft gehad en daarna het niet goed meer is opgebouwd toen ze eenmaal weer wat mocht doen. maar dit kom thelemal goed want ik heb er ontzettend zin in!!! ik hoop dat jullie blij voor me zijn want ikben ontzettend bezetenachtig superdeluzxe blij!!!!!!
Groetjes esther

).. Die schrok ook ergens van en kwam ook met haar achterbeen in het prikkeldraad.. M'n oom heleboel geld armer..
Belinda