Arnd Bronkhorst zu er om 13.00 zijn dus ik had vast Charlotte (de stammerrie van onze paardenbende en moeder van 2 goedgekeurde dekhengsten)en Lodewijk uit de wei geplukt.
Tja en dan vlechten? wassen? in de witte bandage's etc?
Het is wel mooi en show maarja moet je dat doen bij een ras wat eigenlijk zo gewoontjes is?
Het artikel gaat over boerenpaarden en een boer die er dol op is.. goed paardjes mooi gepoetst en in de babyolie met glansspray gezet en wat staartjes geplozen en klaar was Kim.
Ondertussen liep alles door elkaar er moest gehooid worden en de veearts kwam verder een paard met Koliek en ik had ook nog priveles.
Nou om half 2 was Arnd erdan met veel excuus dat hij te laat was maar ach als je een eindje moet rijden?
Charlot meegenomen voor het huis en daar heb ik 20 min gestaan voor sfeerfoto's .Hij was heel verbaasd dat onze paarden zo braaf en rustig waren fijn om mee te werken ach zo zijn groningers.
Vervolgens bij Experiment in de wei waar ik heel hard moest rennen met een lange zweep om de Hengst flink aan het showen te krijgen.
Daarna heeft hij zo'n 20 min bij Hinke in de wei gelegen

euh ik kon een paar keer optijd wegduiken want ik wilde niet zo graag in close-up haha.Experiment is echte en schat en hij blaast altijd in mijn gezicht en dan blaas ik terug, Ik stond net te neuzen met hem toen ik klikklik hoorde mhhhh ik hoop niet dat die in de Bit komen

Ik moest ook nog even hard blozen om mijn stalhouder Arnd wilde een profielfoto van hem met een paard maar dat wou ie niet want ik deed al het werk dus hij moest maar een foto van mij maken..

Toen mocht ik gaan zadelen.
geen witte bandage's voor Lottie.
De cap moest voor 1 keer in de kast blijven.
Terwijl ik ging losrijden heeft ie met mijn instructeur staan praten hij vroeg waarom ik niet gewoon losreed met een slof?
Die kon er dan af voor de foto's nouja ik rijd nooit met slof die ene keer in het jaar is nog veel.
Na 20 min moest ik gewoon gaan lessen en heeft ie 2 rolletjes volgeschoten.
Lodewijk liep wel lekker was een beetje heet dus af en toe ging ik wat harder de bak door dan de bedoeling was

Tja ik ben heel erg benieuwd eind volgende week komen de foto's op zijn site.,
Hij stuurt een selectie naar Bit en die maken daar een selectie weer uit dus grote kans dat ik geen eens in de Bit kom maar ach ik krijg een printje van de foto's dat ik ze kan bij bestellen en dat is natuurlijk al vreselijk gaaf!