Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Margreet schreef:Naam van paard (of meestal zelfs m'n eigen naam) staat alleen op dingen die nog wel eens 'geleend' worden, functioneel dus. Verder vind ik het geen gezicht, hoog penny gehalte.
Ik voel me helemaal vereerd, wordt dus als penny-meisje bekeken terwijl ik niet eens meer zou weten hoe de penny er inmiddels uitziet, nou ja denkt iedereen tenminste nog dat ik onder de 18 ben

Lovely schreef:Het Eskadronhalster wat ik cadeau gekregen heb, daar heb ik de naam van mijn paard in gezet aan de binnenkant van de neusriem met merkstift, het zal me toch niet gebeuren dat die gejat wordt hoor.
Verder staat er nergens een naam op.
'n Logo ofzo lijkt me nog wel leuk, maar 'n naam lijkt me toch niet zo leuk. Wel leuk hoor die sierlijke letters, maar dan iets van: 'Dekhengst' erop ofzo, whahahahaha
Kais"]
[quote="ducotjuh schreef:nee dat gelukkig niet, maar zo heet ie toch ook? dus dan is het toch logisch als z hem zo noemen?

) en reageert hij heus niet op een onbekende stem die zijn gebruikt. Als dat wel gebeurt moet je je afvragen of je losrijden wel goed verloopt.
.