Paard, vriendinnen of beide?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Marianne

Paard, vriendinnen of beide?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 20:36

Hoi!

Ik vroeg me af.. ik wil graag een paard maar mijn vriend is t daar nog niet helemaal mee eens... hij is bang dat ik niet genoeg tijd heb voor vrienden/vriendinnen Haha! Maar ik heb 1 hele goede vriendin.. en voor de rest nog een aantal op school enzo.. maar ik vind het helemaal niet nodig om daar nou echt iedere 3 weken wat mee te gaan doen ofzo.. Ik heb liever 1 goede vriendin en een paard dan een hele dos vriendinnen.. hebben jullie dat ook? Of ben ik gewoon mensenvreemd? Tong uitsteken

tita

Re: Paard, vriendinnen of beide?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:40

Is toch jouw leven, wonen jullie samen.
Nee dan heeft hij er niet veel over te zeggen.
Je leeft maar een keer en je moet vooral de dingen doen die je leuk vindt en als het financieel aan kan, waarom dan niet

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 20:42

Nee nee zo bedoel k t niet.. kbedoel meer van: kiezen jullie paard boven vriendinnen? want dat doe ik eigenlijk wel.. zo, snap je?

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:42

Ik moet zeggen dat hij wel een beetje gelijk heeft.
haha ik heb een pony, vriend en mn vriendinnen en ik moet zeggen dat het allemaal erg krap wordt. Ik zit ook nog met school erbij namelijk. Toch is het niet onmogelijk Haha!
Mijn pony gaat boven alles, meer omdat ze volledig afhankelijk van mij is.

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:43

laat je je vriend bepalen ??

rozahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:44

Ik zou voor het paard gaan en 1 vriendin.
Houd er zelf ook niet van om veel vriendinnen te hebben.

rozahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:44

Ik zou voor het paard gaan en 1 vriendin.
Houd er zelf ook niet van om veel vriendinnen te hebben.

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 20:46

Armani88 schreef:

Nee mijn vriend staat eigenlijk los van mijn vraag.. ik wil alleen weten of ik de enige ben die zo weinig om vriendinnen geeft Lachen

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:48

Mariannedeb schreef:
Armani88 schreef:

Nee mijn vriend staat eigenlijk los van mijn vraag.. ik wil alleen weten of ik de enige ben die zo weinig om vriendinnen geeft Lachen

Ik geef hartstikke veel om mijn vriendinnen! Maar ze weten dat ik het druk heb. Als het uitgaat met mijn vriend zijn zij het die voor me klaar staan! als er wat met mijn pony is of andere problemen is het hen die ik kan bellen. Ik weet dat ze er altijd voor me zijn.

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 09:36

Ik heb ook een paard, geen vriend meer maar goed ben dan ook nog maar 15 en een heleboel vriendinnen. Maar als ik met al die vriendinnen (van school etc.) moest afspreken dan kan dat niet eens in 1 week..
Ik heb een paar echt vaste vriendinnen daar ga ik meestal in het weekend heen of weleens na school. Ze weten dat ik een paard heb en dat dat veel tijd kost en dat gaat bij mij ook echt voor. Je moet keuze's maken. Lachen In de zomer heb je wel meer tijd dan in de winter, beter weer en langer licht natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:38

WWW --> YRT.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:41

Tja in de vakantie gaat mijn voorkeur naar paardje. Maar op school ben ik zoiezo altijd bij m'n beste vriendinnen dus, daar trek ik ook best veel mee om, daarnaast zijn m'n beste vriendinnen ook allemaal te vinden in de paardenwereld, dus voor mij is er weinig probleem Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:43

Mijn paard gaat zeker voor vrienden. Daar hoef ik geen seconde over na te denken. Lachen

BellyBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:47

Heb ik ook, ik kan niet zeggen dat ik thuis veel vriendinnen hebben. De vriendinnen die ik dan op school heb wonenen min. 10 tot 15 km. verderop Haha! Niet echt handig om dan elke week of 3 wat te doen is et niet? Ik spreek ze op school, en we doen van alles samen op school en soms ook wel is in onze vrije tijd. En dat is genoeg Knipoog Ik heb ook 1 hele goede vriendinnen, en dan nog een paar andere. Zij heeft zelf 1 paard en 1 pony, en kan het prima combineren Lachen Ik heb ook nog me verzorgpony's en waarschijnlijk straks me eigen pony Haha! Alleen maar meer om over te praten met me kaar hahaha Tong uitsteken * om de saaie lessen vol te krijgen zeggen we dan altijd tegen de leraar Bloos *

Ik heb ook geen vriendinnen die er op aandringen dat je elke keer wat met hun gaat doen, we hebben allemaal ons eigen thuis-leventje en daar kan de ander niks over zeggen. Als de een graag naar zijn pony wil ipv naar het bovenbouwfeest, nou en? Maakt ons niets uit! We hebben begrip voor elkaars privé leven, en ik vind als je een echte vriendin bent dan heb je inderdaad begrip voor de ander zijn hobby's en privé leven. Toch?

En bij mij gaan ook de pony's voor de vriendinnen, me ouders vinden het soms wel jammer dat ik wat meer socialer moet zijn maarja daar hebben we MSN voor Tong uitsteken Om de laatste nieuwtjes wat we die dag nog niet hebben kunnen vertellen op school om nog te zeggen Knipoog Echt waar, het is dood normaal hoor dat je meer om je paard dan om je vriendinnen geeft. Jij bent verantwoordelijkv oor je paard, niet voor je vriendinnen die kunnen prima een keer een dag zonder je. Je paard niet. En daar horen ze begrip voor te hebben Knipoog *sorry beetje lang geworden, en veel dubbel volgens mij Nagelbijten / Gniffelen*
Laatst bijgewerkt door BellyBel op 23-01-07 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:50

Paard gaat voor vriendinnen en vriend omdat mijn paard niet voor zichzelf kan zorgen. In de zomer kan ik rustig het paard een dagje stil laten staan in de wei, dus dan doe ik meer dingen met mensen Knipoog.
Tevens werken wij op stal (2 pony's 4 mensen) met een voerschema, dus ik hoef maar 4 dagdelen heen en ik kan makkelijk ruilen als ik iets anders heb gepland.

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 00:02

Bedankt voor de reacties! En wat jij zegt, BellyBel, tja dat heb ik dus net niet.. mijn vriendinnen snappen bijvoorbeeld ook niet dat ik uitgaan stom vind.. of dat ik winkelen saai vind.. Bloos

Tja, en dan voel ik me dus echt weer zo'n domme boerenmuts die liever buiten is en dat kunnen zij niet begrijpen Huilen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 00:06

Ik weet niet hou oud je bent, maar het kan een bepaalde leeftijdsfase zijn of je hebt verkeerde vriendinnen die daar geen begrip voor hebben.
Ik kan niet uitgaan, hou van snel winkelen (alleen noodzakelijke dingen) en mijn vriendinnen hebben daar begrip voor en zeuren er nooit over. Ze laten me lekker mijn gang gaan, en visa versa. Daarvoor ben je vriendinnen: om begrip voor elkaar te hebben.

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 08:23

Ik zou het gewoon zo veel mogelijk proberen te combineren. Bepaalde tijden wanneer je naar je paard gaat, maar ook wanneer je met vrienden afspreekt. Lachen

katrien_neke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 09:33

toch maar vreemde vriendinnen dan die jij hebt ... paard gaat ook hierzo voor. ik houd absoluut niet van winkelen en uitgaan enzo, daarom hebben mijn vrienden zich aangepast en kijken we nu maandelijk een filmpje bij iemand thuis ofzo ... ze weten ook dat als der iets is met men paardjes dat ze me dan beter met rust laten totdat ik er zelf over begin ... dat heet gewoon respect. laat niet over je heen lopen, het is jouw leven!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:10

Paard gaat zeker voor!

Maar zoals al gezegd..échte vrienden/vriendinnen hebben daar respect voor/ begrijpen/ accepteren dat..

En sja verder: combineren! Keuzes maken..Dat is de kunst volgens mij Knipoog

Moet zeggen ben soms wel druk met alles..maar toch..Verveel me igg niet! Haha!

Oja: hou wél van uitgaan én uitgebreid winkelen Pling

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:11

Ik weet het wel aardig te combineren Lachen
Je hoeft toch ook niet heel veel af te spreken om een vriendschap te behouden? Ik heb zeker wel genoeg de tijd voor m'n pony's & paard, en daarnaast kan ik ook nog naar m'n vriendje & beste vriendin.

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:14

Ik moet eerlijk zeggen dat vrienden er wel es bij inschieten, vooral op het moment dat we er nog een paard voor de verkoop bij hebben staan.

Dan is het werken tot 5 uur, eten, naar stal, kom ik rond half 10 kapot thuis.

En af en toe mis ik ze wel...
Maar met 1 paard is het goed te combineren hoor Lachen

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:16

Ach, vriendinnen kunnen voor zichzelf zorgen, mijn paard niet. (kan ze wel, maar niet op de manier hoe ik haar houd)

Maar natuurlijk verwaarloos ik de contacten met mijn vriendinnen ook niet. Af en toe afspreken heb ik dan ook genoeg aan. En natuurlijk zie ik ze of dagelijks op school, of ieder weekend tijdens het uitgaan.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:16

Ik heb vaak ook zoiets van: Ja, en hoepel nou maar weer op! Ik word echt heel snel chagerijnig als er veel mensen in mijn buurt zijn. Als ik tussen de paardjes zit word ik juist blij. Ik heb maar twee vriendinnen die regelmatig langskomen en dat is genoeg. Als ik dan weer denk aan de pauze op school denk ik meteen van: Gatver wat een drukte.. Al dat gezeur aan je hoofd Bloos

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 14:09

Ik geef ook veel om mn vrienden enzo.
Maar mijn paard gaat voor heb ook een vriend en die weet dat er veel tijd in het paard zit. Die vind het wel jammer dat er zoveel tijd ingaat maar heb nog genoeg tijd voor hem over of voor vrienden. Al is het de laatste tijd wel minder maarja dat krijg je als je een paard heb Knipoog Al is het toch echt wel paard, vriend, vrienden..