nou hier het verhaal..
wat een wind he! ik moest vandaag naar mijn paard toe maar dat kon niet omdat ik niet gebracht kan worden en mijn paard midden tussen de weilanden staat. ik belde de meden eigenaar of zij er even heen wou om even te kijken hoe het gaat (aangezien zij wel een auto tot haar beschiking had) . om ongeveer 5 uur belde ze mij op om te vertelen dat de stallen in mekaar waren gewaaid! ons paard was er uit gesprogen maar meer wist ze ook niet. ik was heeel erg gesgroken omdat ik natruulijk alle paarden die in die boxen stonden kende! helemaal in paniek natuurlijk! gelukkig bleek alles mee te vallen. er was geen enkel paard gewond en ze staan nu allemaal achter de stallen.. wel wat krapjes en ze zullen het vanacht wel koud hebben! maar ik ben al ontzetend blij dat alles goed is afgelopen! het had veel erger gekund! ik mag dan nog steeds niet bij de stallen komen vanwegen het weer! (wat erg frustrerend is!) morgen ga ik weer en kan ik de ravage aan zien

ik stop vanavond een foto bij deze topic.. (die stond nu nog niet op de site)
xx my!
ps. commentaar mag natuurlijk maar ik weet niet zo goed wat voor comentaar je dan zou moeten geven

ik kan het niet zonder mijn exuses daar voor! (shanna als jij nou even de vertailng stuurd? dan edit ik hem even)

ik hoop het wel natuurlijk..
Gelukkig dat er geen gewonde paarden waren, dat is inderdaad wel even schrikken!