Ik heb in in de zomer 2006 een hengst jaarling gekocht van de afstammeling equador en ik wou vragen wat jullie er van vinden
Ik heb hem even vrij laten springen en kwou weten wat jullie van zijn techniek vinden ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pollewoppy schreef:Ik keek in je profiel om te kijken of je daar nog meer foto's had en zag dat je vind dat hij 'zijn beenwerk mooi hoog heeft'.
Ik weet niet precies wat je hier mee bedoeld, maar ik denk dat je doelt op zijn voorbenen. Ik vind het niet bijzonder en vind ik niet dat hij zijn benen hoog optilt, maar denk wel dat hij gewoon nette manieren heeft. Van 1 foto valt natuurlijk weinig te zeggen. Wij hebben zelf een Jackson (= een Equador) gehad. die had nette manieren, maar niet heel spectaculair ofzo.
Wat ik positief vind aan deze foto is dat hij beide voorbeentjes gelijk heeft. Sommigen willen nog wel eens één beentje wat meer laten hangen.
Verder zoals ik al zei is het moeilijk om er wat van te zeggen.
Armani88 schreef:
Wat ik daarmee bedoel is dat hij zijn benen goed onder zijn lichaam zet
Bitch schreef:Ja??? En?? waarom moet dat bij harnachement staan?
( of wil je hem zadelmaker laten worden, later![]()
)
Precious20 schreef:Jij kan het mss geen leuke reactie van Bitch vinden maar ze heeft wel gelijk. Dit hoort hier niet!
Pollewoppy schreef:Ik keek in je profiel om te kijken of je daar nog meer foto's had en zag dat je vind dat hij 'zijn beenwerk mooi hoog heeft'.
Ik weet niet precies wat je hier mee bedoeld, maar ik denk dat je doelt op zijn voorbenen. Ik vind het niet bijzonder en vind ik niet dat hij zijn benen hoog optilt, maar denk wel dat hij gewoon nette manieren heeft. Van 1 foto valt natuurlijk weinig te zeggen. Wij hebben zelf een Jackson (= een Equador) gehad. die had nette manieren, maar niet heel spectaculair ofzo.
Wat ik positief vind aan deze foto is dat hij beide voorbeentjes gelijk heeft. Sommigen willen nog wel eens één beentje wat meer laten hangen.
Verder zoals ik al zei is het moeilijk om er wat van te zeggen.
Armani88 schreef:
Ik zal de volgende keer wel foto maken van de zijkant.. oke !