Ik heb echt geen idee of er al een topic over is anders hoor ik het wel maar ik wilde even weten wat iedereen van de show van dit jaar vond. Ik vond hem namelijk vies tegenvallen. Ik ben vorig jaar niet geweest maar vriendinnen waren laaiend enthousiast en dus had ik er veel van verwacht. Maar er ging veel mis, een zadel was niet goed nagesingeld, een doek wilde niet vallen, pas de deuxs liepen niet gelijk en ook duurde sommige dingen te lang en ik vond de muziek wel heel erg hard staan. Het gedeelte wat Ricky deed kon ik ook wel en die Lippizaner hengst had ik wit verwacht en ik had verwacht dat hij zou steigeren en een schop na zou geven maar hij sprong alleen maar naar voren....
Ik vond het wel leuk hoor, begrijp me niet verkeerd maar er was ook geen spectaculair einde zoals vorig jaar en ik had er misschien wel te veel van verwacht maar ik vond 1x wel genoeg....
En we gingen voor de show opzoek naar een koffieautomaat want het was nogal koud en via wat andere deuren kwamen we al in de hal waar we eigenlijk nog niet mochten komen. Was wel een DE automaat dus wij koffie halen. Kwam er een Duitse bewaking aan met de vraag wat we daar deden....en we moesten weg. Ja, dan hadden ze de deuren maar moeten beveiligen met een code ofzo...en niemand hield ons tegen....we konden zo doorlopen...
Slecht van de bewaking daar...wij konden overal komen...