Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
) geen sprake van dat ik dit ook maar probeerde. Dan stond mijn vader op de hoek met bulderstem en kon ik het wel vergeten.Lindy schreef:Meestal zijn dat van die eigenwijze meisjes die denken dat ze heel wat van paarden weten,ik heb het trouwens over basisschoolmeisjes.
) op de manege die met de zweep elke keer langs de tralies ging omdat de paardjes zo leuk deden dan
tinkerlover"]
[quote="Lindy schreef:Meestal zijn dat van die eigenwijze meisjes die denken dat ze heel wat van paarden weten,ik heb het trouwens over basisschoolmeisjes.

Geen idee wat het was, maar zoals ik dat op dat moment zag was het gewoon ronduit sneu voor het paardje.
. Er is al zo vaak tegen haar gezegd dat dit niet de juiste manier van rijden is, maar ze blijft het gewoon doen. Erg jammer, dat er zo weinig tegen dit soort mensen te doen is. Ik ben al lang blij dat ze nu niet meer zo dichtbij staat, hoef ik het zelf niet meer zo vaak aan te zien, maar voor het diertje blijft het natuurlijk een gruwel.

Een paard bewerken met een zweep
En die paarden,
je kijkt toch eerst je spullen na voor je gaat rijden..
.
en er ook nog op gezeten
ik ging vroeger toen ik een jaar of 14 - 15 was wel eens met vriendinnen te ponyrijden bij een vrij rommelige manege. Ze lieten ons ook altijd maar wat aanrijden maar dat vonden wij he-le-maal niet erg.
) zou ik het nog niet weten... Het was idd gewoon rauzen en plezier maken, niet wetende hoe beschadigd Eduard eigenlijk wel of niet was.