Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar donker groen en donker blauw staat haar toch het mooist. Ik heb ook een donker groen met donker blauwe wedstrijd deken, daarbij donker groene transportbeschermers en moet nog een donkerblauw met donkergroen halster vinden.
Ze heeft nu een halster met grijs en blauw, maar daar krijgt ze helaas schuurplekken van dus ben opzoek naar een extra zacht halster. En dat zal toch waarschijnlijk wel zwart, groen of blauw worden, of heel misschien bordeaux.
Het kan me niet zo heel veel schelen, maar het moet er een beetje netjes uitzien allemaal. Meestal kom je qua dekens wel op donkerblauw uit. Mijn moeder heeft me vorig jaar een grijze winterdeken kado gedaan, vond ze zo'n mooie kleur. Jammer dat je alle strontvlekken er ook zo mooi op ziet
dus doe mij dan maar donkerblauw! Verder wil ik allebei de paarden een beetje hetzelfde op hebben liggen. Ze staan naast elkaar, ik heb een beetje mijn eigen "hoekje" dus dat mag dan ook duidelijk zijn.
Hoewel ik me dus heb laten overhalen om een babyblauwe rijbroek te kopen
hij is wel redelijk "donker" babyblauw (anky) maar ik vind hem op het randje!!
) die gebruik ik dus niet meer. Volgens mij vergeet ik er nog een hoop. Greg draagt ook bruine "getten" (ik denk dat dat dialect is voor wat jullie beenbeschermers of strijklappen noemen) en rode bandages.
)

(ja dan komen er natuurlijk foto's
)

). Ik heb er nu wel een blauwe op, maar die is meer middenblauw. Niet dat Beau voor paal loopt hoor, staat hem ook wel, maar dat diepe donkerblauw...
:
en ja heb eigenluk niks echt in 1 kleur maar vind bordo wel mooi staan daar wil ik nog wel wat meer van maar ja als ik dan een andere felle kleur zie
wil ik die weer