Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik wil 'm dus kopen om dat allemaal te voorkomen, als het aan die boer ligt zou ie volgens mij nu zelfs ingereden mogen worden als z'n (nieuwe) verzorger 'n beetje grote mond zou hebben (hij's in Mei 2 jaar geworden).
, dus als ie overlijdt: Wie weet waar die shet dan terecht komt
M'n ouders zeggen ook: Je kunt er niet eens op rijden. Alsof 't alleen daarom gaat... 
Shaienne schreef:Kan me voorstellen dat je de shetlander voor jezelf wilt houden!
), hij kan stilstaan op 'Ho', ook Stap en Draf kent hij. Achteruit gaat erg goed: Je gaat andersom staan (hoofd richting z'n kont) en zegt 'Back' (hoeft meestal niet eens druk uit te oefenen op 't halster), ook staat hij eindelijk in balans met voetjes geven en reageert hij op 'Voet'. Ik was ffies op vakantie geweest en 2 anderen zijn ermee bezig geweest (heb geen idee wat ze uitgevreten hebben) en opeens staat ie al niet eens meer stil op 'Ho' en gaat ie niet meer normaal achteruit
Citaat:Je kan er niet op rijden, maar ik ben zaterdag bij de shetlander-mendagen geweest in Voorst. Wat ik daar gezien heb! Echt super!
Lekker rijden met een sulky erachter of een wagentje. (maar dat kost wel wat natuurlijk)
Citaat:Zorg er wel voor dat je niet te veel betaald voor de pony.(Jonge) Shetlandhengstjes zijn niet veel geld waard
) Ik ben best bereid er E500,- voor te betalen als dat nodig is (volgens mij kost 'n hengstje met papieren nog niet eens zoveel
), moet alleen nog ff sparen dan. Eerst maar eens zien dat ik genoeg geld kan verdienen per maand om de stalling enz. te betalen...
), hoewel ze het best zouden kunnen betalen of 'n deel ervan... Ik heb nog niks voor m'n examen gekregen, dus ik wil voorzichtig vragen of ze totdat ik 'n baan heb de evt. ziektekosten en misschien de hoefsmid willen betalen/bij willen springen
Als je ouders ook van paarden houden zou het 'n stuk makkelijker zijn...
)
en heb ik haar ergens anders gestald (duurder maar niet iedere avond werken). Toen ik 17 werd kocht ik zelfs nog een veulen erbij die ik 3 maanden later voor duurder verkocht heb
Toen ik 17,5 was ging ik op mezelf wonen en kreeg ik zoveel studiefinanciering dat ik alleen nog maar een extra baantje op zondag hoefde te hebben om alles te kunnen betalen.