De boererij zou zud gesloopt moeten worden, of geheel vernieuwd. Kost een hoop geld al.
Net maakte mijn vader een plattegrond over hoe het eventueel zou moeten worden. Helaas doet die rotscanner van mij 't niet, dus kan ik het niet laten zien, maar ik zal het zo goed mogelijk uitleggen.
Er zit dus 11 hectare land bij, 2 mooie grote nieuwe schuren, en erg veel ruimte om de boererij.
Nu is het plan, om dan 10 pensionstallen aan te bieden. Geheel luxe, dus met spuitplaats, zadelkamer enz, een gedraineerde buitebak van 25 bij 60 meter, zomer én winter weidegang. Zomers lekker voldoende land, s'winters in een grote zandbak van 110 bij 70 meter.
Inclusief hooi stro, voer, en mesten.
De weides worden allemaal omheind met mooie stevige hekken, dus geen draadjes gedoe. Er komt dan ook een kantine.
Er is ook het idee om dan een opfok te beginnen (ja wat moet je met zoveel land

We hebben dus echt een plan enz. Maar mijn ouders willen er pas aan beginnen (gezien de kosten enz) als er zeker is dat er animo voor zoiets is.
Hoe kan je erachter komen of hier animo voor is? Want je kunt zoiets wel opzetten, maar dan moeten wel de stallen volkomen zeg maar.
Het is nu mijn 'taak'om eens uit te zoeken of hier mensen naar op zoek zijn.
Hoe kom ik daar nou achter?
Ik heb nu al een advertenite gezet op Divosa.nl, om eens te vragen of hier dus vraag naar is.
Kunnen jullie me helepn, dmv tips, ideen enz?
Want als ik idd kan laten zien dat hier animo voor is, gaat het waarschijnlijk door...
Wauw...