en jullie?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en mooi tuig een nieuwe rijbroek etc en allemaal nieuwe spullen voor Marilyn want die blijf ik dan natuurlijk ook doen en ik neem prive les met me draver, pony en Marilyn oja en koop un sulky 
denz schreef:Ik denk dat dat wel meer dan een miljoen kost .Volgens mij kost een boerderijtje ZONDER land al rond éen miljoen.

en eentje voor die net gecastreerde geweldige maar enigszins zielige klophengst waar ik ooit eerder al over vertelde.....
) en dan hoef ik niet meer zo hard te werken....
en als hij gestopt is, kunnen we een boerderij kopen (daar heeft ´ie dan genoeg tijd voor
!). 6 Boxen erbij, een buitenbak mét een roundpen, een fatsoenlijke afspuitplaats, een Friese merrie.....
!!!!
!!! mijntjuh schreef:haha, al die droomghuizen van jullie met weiland en bak kosten wel wat meer als 1 miljoen euro!!!!!
Dus het kan wel!
) kopen, met veel land en paardenstallen. Dan koop ik er een Shetje bij en een Nokia 8310 voor Jessica want die wil ze graag.
Wat ik over heb gaat denk ik naar een goed doel ofzo, al zal ik niet veel over hebben.
):