Allemaal leuk en aardig, maar nou was ik dus een keer de sleutel van de voerkamer (die altijd in mijn kast ligt) kwijt de dag nadat zij Flair had gedaan. Ik heb haar gebeld en gevraagd of ze hem misschien mee had genomen. Zij had hem niet meegenomen, hij bleek later in de poetskist te zitten. (waar zij hem in had gedaan, en hij normaal nooit ligt)
Niks aan de hand verder, nou zou ze Flair vorige week een dag voor me longeren. Ik heb een apart hoofdstel voor het longeren, dit was toevallig mijn duurste. Het hoofdstel is kapot gegaan toen zij Flair had gelongeerd, zij heeft hier niks over gezegd!
Ik had nog niks tegen haar gezegd hierover, omdat ik haar nog niet gesproken had. Toen ik erachter kwam dat het hoofdstel kapot was, was er een vriendin van mijn bijrijdster bij. Ik zei tegen die vriendin van haar, hmm wat raar dat *** (mijn bijrijdster) daar niks over gezegd heeft. Nou heeft waarschijnlijk die vriendin van haar het verhaaltje opgeblazen en tegen *** gezegd dat ik kwaad was en liep te zeiken over haar... Is helemaal niet gebeurt. Ik had zoiets van ik vraag het gewoon aan haar (over dat hoofdstel) als ze zegt dat ze van niets weet ok, en als ze zegt wat er gebeurt is ook ok. Ik had er geen probleem van gemaakt.
Nou kreeg ik vanmiddag een berichtje van mijn bijrijdster dat ze Flair niet meer wilde doen... Ik terug gesmst: Waarom niet? Zei ze dat er altijd wat was met mij, eerst die sleutel en nu dat hoofdstel.

Stuurt ze later, maar ik wil Flair nog wel heel af en toe doen, maar niet vaak. Toen werd ik eigenlijk een beetje kwaad, met andere woorden: als ik zin heb om te rijden dan bel ik je wel! Dus ik heb kwaad teruggereageerd. Zal ik het nou zo laten of nog met haar gaan praten hierover?