'k heb een vraagje
hopelijk kan iemand hem beantwoorden....
In welk land mogen ze geen paarden eten ???
vele xxx-jes van me
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

qt_shetties schreef:bij mij thuis!!!!!!! anders hebben ze met mij te doen
JackenJill schreef:Moslims mogen ook geen paard eten heb ik begrepen. Dus dat ligt niet aan de wetten van het land (behalve als het een islamitische staat is natuurlijk) maar aan het geloof.
volgens mijn vriend mag hij gewoon paard eten. qt_shetties schreef:bij mij thuis!!!!!!! anders hebben ze met mij te doen

Dusi schreef:wat dacht je van Engeland?

Lynn_Nikita schreef:joden eten geen paardenvlees geloof ik.

Princess_ schreef:JackenJill schreef:Moslims mogen ook geen paard eten heb ik begrepen. Dus dat ligt niet aan de wetten van het land (behalve als het een islamitische staat is natuurlijk) maar aan het geloof.
dat hebje fout hoorvolgens mijn vriend mag hij gewoon paard eten.
JackenJill schreef:Princess_ schreef:
dat hebje fout hoorvolgens mijn vriend mag hij gewoon paard eten.
Hmm.. volgens mijn zus mag het dus niet. En geloof mij: ze weet echt héél veel van het geloof af, aangezien ze superstreng moslim is, en strikt álle mini regels naleeft.
Ze mogen geen varken, en geen beesten die zelf ook vlees eten. ik zal het nog wel eens na-zoeken 
Princess_ schreef:
mijn vriend is ook moslimZe mogen geen varken, en geen beesten die zelf ook vlees eten. ik zal het nog wel eens na-zoeken
*edit:
Moslims mogen de volgende voedingsmiddelen niet eten:
· varkensvlees
· vlees van vleesetende dieren
· bloed, in welke vorm dan ook
· producten zoals gelei, waarin gelatine zit, omdat dat gemaakt is van de hoorns en hoeven van dieren die mogelijk niet halal zijn.
· bepaalde soorten kaas, omdat er dierlijke producten in zijn verwerkt
· alles wat tot verslaving kan leiden, is ook verboden. Dit omvat onder meer schadelijke stoffen, zoals drugs en alcohol.
punkies schreef:van mij mogen ze hier thuis paardenvlees eten hoor, vind ik het niet zieliger dan rundvlees of varkens of wat dan ook voor een vlees. Meeste paarden hebben een prima leven achter de rug, dit is vaak anders bij koeien en varkens en andere dieren.