Make verkopen, of houden?
Het zit zo;
Kennissen van ons fokken in mini-paardjes. Ze hebben dus een aantal grote weilanden met schuilstallen. Dat is hier in de buurt.
Ze hebben een dochtertje van 7 die nu bijna 2 jaar paardrijd. Het meisje heeft echt talent en is echt gek met pony's. Nu zijn ze een tijdje terug naar Make komen kijken en waren ze helemaal verliefd. De opa van Steffie (zo heet het meisje) wil Make nu heel graag voor haar kopen, en is zelfs in staat er een hoog bedrag voor op te leggen. (Omdat steffie make heel graag wil)
Ik zit nu dus heel erg te twijfelen.
Ik zou Make heel graag zelf willen houden, maar in principe heb ik er niet veel aan. Het kost ons alleen maar extra geld, terwijl ik 18 ben wanneer ik eventueel met haar zou kunnen starten, dus dan kan t niet meer.
Steffie heeft echt het talent om hoog te komen in de sport.
Ze willen Make dus heel graag kopen en dan willen ze Make lekker 3 jaartjes gewoon op de wei gooien. Ik mag Make dan waarschijnlijk inrijden, ik mag haar iig zo vaak opzoeken als ik wil en zelfs met haar wandelen ofzo als ik wil, waarschijnlijk ook wel rijden, misschien wel 1 á 2 x in de week. Heel misschien zou ik er zelfs een startkaart mee aan mogen vragen om toch nog wat wedstrijdjes te starten met haar bij de paarden. Ook mag ik Steffie les gaan geven op Make..
Nou, wat wil ik nog meer?
Ik heb al zitten denken, misschien dat ze van mij kan blijven en dat zij erop gaat rijden, maar nee dan moet ik alles betalen en zij rijd erop.. Of misschien 'ieder de helft' ?

Maar zit ontzettend te twijfelen, want ik vind haar zon schatje..

Wat zouden jullie doen?