Eindelijk kan ik lekker met een paard aan de slag bij mij in Benneveld. Toen ik in Benneveld ging wonen was het plan om Jelka mee te nemen en te stallen bij de pensionstal bij mij aan de overkant. Helaas kan mijn moeder slecht afscheid van haar nemen dus zat ik zonder paard. Een tijd geleden ben ik even naar de stal aan de overkant gelopen om te vragen wat stalling daar kost voor het geval ik een eigen paard aan zou schaffen (365 euro, all in!). Ik vertelde dat ik het rijden toch wel heel erg miste. Toen vertelde de staleigenaresse dat ze af en toe de Hafjes van een klant wel eens reed, maar dat ze daar de laatste tijd niet veel tijd meer voor had. Ze zou me aan de eigenaresse van de paarden voorstellen zodat we iets konden afspreken wat bijrijden betreft. Gisteren was het zover... Wendy (de eigenaresse) was net van plan om naar buiten te gaan. Ik werd door de staleigenaresse geroepen om even kennis te maken.We hebben afgesproken dat ik vanavond even naar stal zou komen om maar eens goed kennis te maken met de Haflingers en ze maar eens uit te gaan proberen. Eerst in de bak en daarna lekker naar buiten!!
1 van de 2 loopt bovendien Z2 bij de paarden!!Ik ben echt zo happy dat ik me eindelijk weer een beetje uit kan leven met de paarden in die ontzettend mooie omgeving van Drenthe. Daarnaast is het ook ideaal dat de stal aan de overkant bij mij is. Ik hoef maar 100 meter te lopen en ik sta in de stal!