Ik had vorig weekend 1 hindernis gesprongen en het ging al fout.
M'n paard liet d'r voorbeen hangen en trapte de balk af. dus daarom gaf ik er een schop. En daar heeft ze me dus goed voor terug gepakt. Ze bokte een paar keer waardoor ik m'n beugel kwijt was en daarna stierde ze recht op de afscheiding af. Vlak voor het hek ging ze links af en werd ik dus rechtdoor in het hek gelanceerd.
Toen ik op wilde staan merkte ik gelijk dat het mis was. Als ik me knie optilde bleef m'n enkel liggen. Dus direct een ambulance gebeld. Er zat een scheur in me laars waar dus gewoon het bot doorheen was gekomen. En flinke open botbreuk dus. Ik ben diezelfde avond nog geopereerd in het erasmus medische centrum en heb nu een pin met schroeven in me been. Na 4 nachten ziekenhuis mocht ik gelukkig weer naar huis. Het enige wat ik nu nog kan is veel rust houden en daarna zal een lange revalidatie in het vooruitzicht staan. Er is binnenin zoveel weefsel, spieren en zenuwen geraakt dat het best wel een tijdje kan gaan duren.M'n paardje heeft zwangerschapsverlof gekregen. Ze zou dit in september krijgen maar dit is wat vervroegd. Ik wil wel proberen zo snel mogenlijk weer recreatief met haar te gaan rijden.. Ik had nooit verwacht zo'n breuk op te lopen bij het paardrijden. ik ben ook motor rijder en had eerder verwacht dat zoiets daarbij zou gebeuren.. Maar ja zo zie je maar het kan altijd gebeuren.. Sorry voor het lange verhaal. Maar ik begin me aardig te vervelen zo thuis.
Hieronder een paar rontgenfoto's van voor en na de operatie..

Pijnlijk! Dat verwacht je idd niet bij paardrijden, maar zo zie je maar weer
Nare breuk had je hoor...met die pinnen komt het allemaal wel goed. Maar heb je nu eigenlijk spijt van die trap die je d'r gegeven hebt? Anders had ze misschien niet gedaan wat ze heeft gedaan... 
. Was echt zeer pijnlijk. Maar ik wens je heel veel beterschap en hopelijk gaat alles sneller dan bij mij