Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
Die gingen bijna helemaal liggen.
Ik kan me natuurlijk perfect voorstellen hoe dat er aan toe gaat en dan kan ik eigenlijk niet bepalen welke pony het t beste heeft. Hier in Woerden heb je de paardenmarkt en daar komen dan wat pony's die rondjes lopen met kinderen maar die komen vaak van de manege hier. Het hangt imo ook erg van de manege in kwestie af, de manege waar ik heb leren rijden had eerst allemaal stands maar die zijn inmiddels vervangen door boxen en de beesten zien er al een stuk beter uit vind ik. Sochtends gaan ze de wei in en voor de lessen worden ze eruit gehaald, ze lopen wel aardig wat uurtjes en t tuig is niet al te best maar sinds die stands wegzijn hebben ze t imo een heel stuk beter. Stands keur ik absoluut af! Denk dat als ik nu een vergelijking moet trekken, ik kermisponys zieliger vind, steeds hetzelfde staprondje met verschillende trekkende, duwende en jengelende kinderen, met zn allen in een klein hok, nee dan is een manegepony denk gelukkiger! Voor zover je gelukkig kan zijn als manegepony....
) te eten, en ze lopen maximaal 3 uur per dag. Ze lopen gemiddeld 2 uur, maar soms lopen ze zelfs 1 uur of hebben een dag vrij, het is gewoon hoe het uit komt met de lessen 
), maar voor de rest weet ik er niet zoveel van