3 September - RABOBANK TALENTENPLAN - Venhuizen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Denies

3 September - RABOBANK TALENTENPLAN - Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 19:07

Zoals de titel al zegt, er is op 3 september een rabobank talentenplan wedstrijd bj OWF Venhuizen.

RABOBANK TALENTENPLAN
Er worden vandaag vier Rabobank Jeugdrubrieken uitgeschreven, bij de pony's en de paarden voor zowel springen als dressuur.

Voor onze buitenwedstrijden hebben we de beschikking over een springring van 60 x 50 m, en een dressuurveld van 130 x 100 m, voldoende voor 6 ringen en riant inrijden.

Coupons dienen minimaal 1 week voor de wedstrijd door het secretariaat ontvangen te zijn. Geen coupon = geen inschrijving.

Afmelden kan kostenloos tot twee weken voor de wedstrijd.

Vandaag wordt de Finale van de Grande Trofee verreden. De 20 beste combinaties nemen hieraan deel. Het reglement is per e-mail op te vragen.

Ook voor de springruiters wordt een Finale gehouden voor de Dirk Laan Trofee. Deze wordt verreden over het eerste (progressieve) parcours. Het reglement is per e-mail op te vragen.

Oefenspringen (60 en 80 cm) is ook mogelijk.

Couponadres:
Westeinde 111
1601 BL Enkhuizen

Wie doen er mee?
Ik wil mee doen, weet iemand of er nog wat speciaals op je startcoupons moet? Bloos

Anoniem

Re: 3 September - RABOBANK TALENTENPLAN - Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:59

Gewone startcoupons neem ik aan... Maar persoonlijk vind ik het hele raboplan een flop, kijk eens naar die namen die ieder jaar in het team zitten. Hier zijn ook nog maar weinig raborubrieken valt mij op.

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 20:01

Relaxed schreef:
Gewone startcoupons neem ik aan... Maar persoonlijk vind ik het hele raboplan een flop, kijk eens naar die namen die ieder jaar in het team zitten. Hier zijn ook nog maar weinig raborubrieken valt mij op.

Maar ik bedoel moet er nisk o pstartcoupons? Bloos
Ik vind het wel grappig, heb toch geen kans ofzo, maar ajoh, weer een dagje lol Ja

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 20:21

Relaxed schreef:

Er is wel een verschil tussen Rabobank Talenten Plan en Rabo Talenten Trophy wedstrijden. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 06:12

Ja maar het uiteindelijke doel is hetzelfde en dat is echt waardeloos. Er zitten alleen maar "grote namen" in het team, daar kom je als gewone sterveling met super veel talent niet eens bij in de buurt!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 06:23

En hoe denk je dat die "grote namen" daarin gekomen zijn en zover gekomen zijn? Door jezelf in de kijker te rijden. Als je een gewone sterveling bent met super veel talent kom je daar in, die zitten er namelijk ook in. Alleen kunnen de meesten hier niet bevatten dat die "grote namen" wel eens meer talent als de bokker kunnen hebben. Tong uitsteken Valt bij mij onder de noemer jaloezie. Ik ken er namelijk genoeg die het zonder geld en zonder paardenfamilie ook ver hebben geschopt en ook daarin zitten/hebben gezeten, als je maar talent genoeg hebt komen de eigenaren van goede paarden ook.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 07:34

WD-V -> WD-K

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 07:43

Als je hier aan mee wilt doen, moet je dan ook een bepaalde klasse rijden om mee te kunnen doen ?
weet echt niet hoe dit in zijn werk gaat

Shirley15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 08:31

Er staat niet bij zeker in welke klasse dat is? Of lees ik er over heen?

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 08:32

Nee het staat er idd niet, daarom snap ik er ook geen reet van Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 13:18

Neonlight schreef:
En hoe denk je dat die "grote namen" daarin gekomen zijn en zover gekomen zijn? Door jezelf in de kijker te rijden. Als je een gewone sterveling bent met super veel talent kom je daar in, die zitten er namelijk ook in. Alleen kunnen de meesten hier niet bevatten dat die "grote namen" wel eens meer talent als de bokker kunnen hebben. Tong uitsteken Valt bij mij onder de noemer jaloezie. Ik ken er namelijk genoeg die het zonder geld en zonder paardenfamilie ook ver hebben geschopt en ook daarin zitten/hebben gezeten, als je maar talent genoeg hebt komen de eigenaren van goede paarden ook.

Tuurlijk hebben de mensen met grote namen ook het talent, maar het oorspronkelijke plan was om de mensen zonder de middelen als geld en goede paarden een mooie steuntje in de rug te kunnen geven, oa door ze wildcards op grote concoursen te geven enz. Door ieder jaar dezelfde mensen weer in het team te hebben (angela van de berg oa) zo komen er toch nooit eens andere talenten aan bod. Maar goed dit is een hele andere discussie en hier heeft ts weinig aan.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 14:20

Dat is het doel van de Rabobank Talenten Trophy. Knipoog

Ik heb ook in het vraagprogramma niet kunnen vinden om welke rubrieken het gaat, maar het gaat dus om een rubriek in de klasse B t/m M. Alleen 4 rubrieken, zowel paarden als pony's, zowel springen als dressuur, dat is dus 1 rubriek per discipline. Wel vreemd dat het verder niet in het vraagprogramma is opgenomen. Misschien een belletje naar de organisatie?

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:44

Als goed is doe ik ook mee
in het m1 en mij vrienidin ook Knipoog
Wij zijn helemaal verlieft op de Dekjes Gaaaap

digo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 20:43

Weet ook al iemand over welke klasse de Rabo rubriek wordt verreden

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 07:14

vraag ik me dus ook af

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 08:47

ik lees even mee,misschien dat ik ook wel mee start Knipoog

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 18:13

Neonlight schreef:

Idd mijn instructrice is ook nog een "onbekende" maar heeft meegedaan aan de rabo talententrophy wedstrijden en staat er goed voor en gaat nu dus door naar de finaledag in september *LOL*
Gaaf toch Cool

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 18:06

niemand die nog iets weet??

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:50

ik wil ook mee doen, alleen even kijken of me coupons binnen zijn en ik B springen kan starten!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 21:19

als er teminste voor het b springen rabo is!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 22:03

Weet je hoe ver weg venhuizen voor jou is Vieva? Je kan wel dichter bij huis een rondje rijden Clown

Ik start wsl wel de 3de weer in Venhuizen, maar niet vanwege dat rabobankgebeuren Het past gewoon mooi in de planning Clown

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:57

Gomir, het is dichter bij als naar veendam Knipoog dat is 4,5 uur rijden met de vrachtwagen en deze maar 2,5 uur! Knipoog

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 11:58

vanaf welk niveau kan je meedoen?

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:02

B denk ik! Knipoog

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 12:03

RABOBANK TALENTENPLAN
Er worden vandaag vier Rabobank Jeugdrubrieken uitgeschreven, bij de pony's in de B dressuur en het B springen en bij de paarden in de L1 dressuur en het L springen.

Ik denk dat ik maar ff met m'n pony B ga springen Knipoog
Geen idee waar het ligt..