Gisteren gingen we rond half 4 van huis om naar leys te gaan en marco ging nog ff sporten. We waren net de bocht om bij de stoplichten zie al auto een beetje uitwijken. Een andere auto rijdt heeeel zachtje en tot mijn schrik zie ik een wit beestje tussen de wielen uit komen. De auto rijdt nog iets door kijkt even of het beestje weg is en geeft gas en rijdt weg

Half rijdend (zachtjes) spring ik uit de auto en ren naar de overkant. Ligt daar in de goot een jong spierwit katje. Ze (bleek later) had een bloedneus en lag verschrikkelijk te gillen. Gelukkig zag ik nergens anders bloed maar ze wilde haar achterhand niet gebruiken. Heeeel voorzichtig heb ik haar opgepakt je kon duidelijk zien dat ze in een schok was en gilde flink. In de auto heb ik haar op de voormat gezet tussen me benen want ik wist niet of het een wilde of tamme kat was. Ze zat er gelijk rustig en keek af en toe even naar boven om te kijken waar ze was. Na het nodige bellen zijn we naar een dierenkliniek in de buurt gereden waar ze kon worden opgevangen.
Ze zat daar dus op de behandel tafel flink schreeuwend uit paniek mij aankijkend met die mooi blauwe ogen

Ze blijkt ongeveer 12 weken te zijn en is echt spierwit geen enkel vlekje. Ze heeft mooie blauwe ogen. Tja ik ben geen kattemensen maar ik had het flink met haar te doen. Vandaag even bellen hoe het met haar gaat en kijken wat ze verder met haar gaan doen. Ze wordt in iedergeval aangemeld bij vermiste dieren en anders zo snel mogelijk herplaatst alhoewel ik bijna zoiets heb van GEEF MAAR MEE. Met jari komen we er wel uit.
Ik ben dus nog steeds verschrikkelijk BOOS dat mensen zomaar doorrijden. Ze konden zien dat het nog een kleintje was en ook nog bloedde ik haat dit. Ik denk nog ieder uur aan haar en ben blij dat ze nog leeft en nu maar hopen dat ze verder goed is.
Ik ga om 13 uur weg van me werk op weg naar ALMELOOOOO dus ik hoop nog een verder verslag te kunnen doen van de kleine.