is iedere week eigenlijk wel anders, maar meestal ongeveer 5 x per week. ik zorg in ieder geval dat hij twee dagen in de week toch wel lekker vrij is. maar soms longeer ik of zet ik hem in de training molen. ik heb niet echt een vast programma.
6 of 7 keer urdal(stevige fjord) Heeft dan bijna nooit rust want ze hoeven echt geen rustdag hij loopt meestal in het weiland en sochtends op stal dus dan wil ie liever lopen als op stal staan..
meestal 6 keer per week (teminste dat moet, het kan wel eens zo zijn dat ik niet kan) ook omdat mijn pony nog heel jong is en als ze 3 dagen niet rijd ze heel raar gaat doen en dan zit ze vol energie
ik probeer vier keer per week te rijden/longeren, maar soms heb ik ook wel eens een weekje geen zin (meestal als het erg koud/nat of warm is) en dan laat ik het even voor wat het is en pak ik het daarna rustig weer op....
ik heb 4 x in de week prive les, [2 paarden] en 2 keer in de week bij de manege, [1 paard] en wedstrijden:) [1 paard] moet 2 paarden rijden, soms heb ik maar 2 x in de week prive les:)
meestal is mn week schema zo:P : 2 paarden, remy, en j0lieke, j0o is nog maar 3, dus 2x in de week prive les,en 1 keer in de week zelf:)
maandag: manege les op remy dinsdag: prive les op remy en jolieke woensdag: - soms rijden, meestal gewoon vrij Donderdag: prive les op remy en jolieke vrijdag: manege les op jolieke zaterdag, zondag: concour of gewoon buitenrijden:)
ik rij 3 keer per week op mn eigen paardje, 1 keer per week op een manege pony en in de vakantie ga ik 2 keer per week op een manege pony rijden. dus nu rij ik 4 keer per week en dat wordt 5 keer per week :p
nou ik heb er 2 te rijden en soms 3 maar die doe ik bijna niet want er rijd ook iemand anders op..soms ga ik dan met de pony een rondje over de weg lekker zonder zadel
ik rij de paarden bijna elke dag. maar met slecht weer dan rijd ik ze om en om dus de ene dag die en de andere dag de ander. in het weekend vaak concoursen en dan ook in weekend buitenritjes enz...